برگزاری جلسه هماهنگی مدیران مدارس شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مدیران مدارس شهرستان کوهرنگ با محوریت تبیین برنامه‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در چلگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی مدیران مدارس شهرستان کوهرنگ

این جلسه با حضور علی یوسفی بابادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، حسن ملک حسینی معاون تسعه مدیریت و پشتیبانی، حمید احمدی معاون آموزش و نوآوری، جمعی از کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان برگزار شد.

علی یوسفی، مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت: رسالت آموزش و پرورش، توان بخشیدن به فرد فرد انسان ها در جهت توسعه کامل استعدادهای خود و نیز شناخت توانمندی های خلاق خود است و این هدف از سایر اهداف متعالی تر است.

وی افزود: ایثار و فداکاری مدیران و معلمان در شهرستان کوهرنگ قابل تقدیر است و با بیان اینکه هرگونه مسایل و مشکلات آموزش و پرورش از دغدغه‌های دولت بوده است، گفت: نمونه بارز این دغدغه مندی و حرکت جهادی را می‌توان در افتتاح مدرسه روستای لبد بخش بازفت مشاهده کرده است. رسیدگی به مشکلات مدارس، دانش‌آموزان و معلمان این مناطق در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش و ما مسئولان خواهد بود و این مهم را با همکاری مدیران به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه هم اندیشی برنامه‌ها و اهداف سالانه آموزشی، پرورشی و پشتیبانی مدارس توسط معاونان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش برای مدیران مدارس تشریح و تبیین شد.

خبرنگار: هادی علیمردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار