ساعت حضور دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس خلیل آباد مشخص شد

خلیل آباد (پانا) - هفتمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با طرح موضوعات و بیان نظرات و پیشنهادات برگزار و ساعت حضور دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس مشخص شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ساعت حضور دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس خلیل آباد مشخص شد

علیرضا برمکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: بنده لازم می دانم به عنوان خدمتگزار مردم شریف و متدین شهرستان در حوزه تعلیم و تربیت، از پلیس به عنوان متولی برقراری امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرده و اعلام کنم که فرهنگیان و دانش آموزان با بصیرت شهرستان در دفاعی جانانه از حریم ولایت، همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در ادامه به بیان دستور کار نشست پرداخت و گفت: تصمیم‌گیری در خصوص ساعات فعالیت مدارس ابتدایی، مشخص شدن وضعیت مجموعه فرهنگی آموزشی مرحوم مرتضوی و نرخ سرویس مدارس از جمله آنها است.

در پایان این نشست با طرح موضوعات و بیان نظرات و پیشنهادات مصوب شد که ساعات فعالیت مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه از ۷/۳۰ صبح لغایت ۱۲/۳۵ ظهر باشد و در خصوص تعیین نرخ سرویس مدارس مقرر شد آموزش و پرورش پیشنهاد نهایی خود را به کارگروه ماده ۱۸ ارائه کند و پس از تصویب کارگروه در جلسه آینده شورا به منظور تایید نهایی مطرح شود‌.

هفتمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با حضور فرماندار خلیل آباد، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس اداره برگزار شد.

* دانش‌آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار