افتتاح مدرسه خیرساز مهر عِظام در نایین

نایین ( پانا) - دبستان پسرانه ۶ کلاسه مهرعظام در مسکن مهر قائمیه نایین توسط جمعی از مسئولان با حضور علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز مهر عِظام در نایین

به‌ گزارش پانا، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و مدیر آکادمی ورزش هلدینگ مهر عظام،اظهار کرد: خوشحالیم ازاینکه در منطقه قائمیه نایین که حدود ۴ هزار نفر جمعیت دارد، شاهد افتتاح یک مدرسه هستیم.

وی ادامه داد: ما و هلدینگ عظام که تا به حال ۲ مدرسه در استان اصفهان و بیش از ۴۰ مدرسه در سراسر کشور ساخته است، تصمیم گرفتیم در کنار مدارس آموزشی، مکان های ورزشی را نیز فعال کنیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: امروزه در جامعه و آموزش و پرورش ما دختران و پسران از نعمت فعالیت های ورزشی برخوردار نیستند. برهمین اساس تصمیم داریم زمین فوتبالی که بین دو مدرسه دخترانه و پسرانه ی این منطقه قرار دارد را ساخته و تجهیز کنیم به امید آنکه قهرمانان خوبی در این خطه داشته باشیم.

مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، اطلاعاتی از این مدرسه ارائه و تصریح کرد: پروژه ساخت آموزشگاه مهر عظام که از سال ۱۳۹۸ شروع و در مهرماه ۱۴۰۱ شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم دارای۶ کلاس، دوطبقه، کتابخانه، آزمایشگاه، محوطه استراحت ، موتور خانه و دیگر قسمت ها است.

وی ادامه داد: این مدرسه که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با مشارکت شرکت تولید قطعات خودرو عظام ساخته شده دارای ۷۶۵ متر مربع زیربنا است.

محسن فیروزی، فرماندار نایین نیز در این برنامه گفت: مهم ترین ارکان توسعه هر کشور، آموزش و پرورش آن است و پله اول نردبان این فرایند، ساخت مدرسه است. بنده به نمایندگی از مردم شهرستان نایین از تمامی خیرین، دست اندرکاران و مسئولان مربوطه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

به گزارش پانا، در برنامه افتتاحیه علاوه بر مسئولان شهرستان نایین، سرکار خانم فاضل، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و آقای ملا احمدی، نماینده جامعه خیرین کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز حضور داشتند.

در پایان نیز توسط حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش و رحیم رضاپور، معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نایین از دست اندرکاران و خیرین تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار