مدیران سابق استقلال از مجموعه‌های آزادی و انقلاب برکنار شدند

تهران (پانا) - با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تغییراتی در مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب ایجاد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران سابق استقلال از مجموعه‌های آزادی و انقلاب برکنار شدند

بعد از یک سال از انتصاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی وی از امروز به صورت رسمی مسئولیتی در این مجموعه ورزشی ندارد و جای خود را به علیرضا فاضلی خواهد داد که طی ماه‌های گذشته به عنوان مشاور عاصم یوسفی مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این مجموعه فعالیت داشت.

مددی ۶ مهرماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی از عاصم یوسفی حکم گرفت اما طی ماه‌های گذشته مدیریت وی با مشکلات و حواشی زیادی مواجه شد که تا خارج شدن اتوماسیون اداری از دسترسی وی هم پیش رفت. البته با این شرایط و با وجود انتصاب مشاور عالی برای مجموعه ورزشی آزادی، مدیریت مددی ادامه دار شد تا امروز که علیرضا فاضلی جایگزین وی شده است.

فاضلی همان مشاور ویژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است که از این پس به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در این مجموعه حضور خواهد داشت.

دیگر تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در رابطه با مجموعه ورزشی انقلاب و مدیریت این مجموعه اتخاذ شده است. امیر حسین فتحی بهمن ماه سال ۹۸ با حکم حسن کریمی مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیر مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد. عاصم یوسفی اما وی را هم از این مجموعه کنار گذاشته است.

امیرحسین فتحی و احمد مددی هر دو از مدیران پیشین باشگاه استقلال به حساب می آیند که مدتی کوتاه پس از کنار رفتن از این باشگاه متصدی مجموعه‌های انقلاب و آزادی شدند و همین مسئله انتقاداتی را نسبت به حکم صادر شده برای آنها وارد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار