بازگشایی مدرسه خیرساز مهرآفرین‌ در روستای مهرآباد رودهن

رودهن (پانا) - ‌مدیر آموزش و پرورش رودهن، در مراسم بازگشایی مدرسه خیرساز مهرآفرین ‌در روستای مهرآباد رودهن، خیرین مدرسه‌ساز را هموار‌کنندگان و تسهیل‌گران خدایی یا همان دستان خدا در مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی آموزشی و تربیتی فرزندان کشورمان ایران‌ معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدرسه خیرساز مهرآفرین‌ در روستای مهرآباد رودهن

مدرسه خیرساز مهرآفرین در روستای مهرآباد رودهن با حضور خیر نیک‌اندیش فخری رزازیان، مجید پیروزان مدیر‌عامل مجمع خیرین استان و مسئولان اداره نوسازی استان، مهندسان پروژه و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی، بازگشایی شد.

در این مراسم، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن به همراه دانش‌آموزان در مراسمی با‌شکوه از خیر محترم، تقدیر کردند و به این شکل دانش‌آموزان سپاس خود را از این اقدام بزرگی که خیر انجام داده است، نشان دادند، همچنین هدایایی از طرف این خیر، به اولین دانش‌آموزان این مدرسه، به عنوان یادگاری، اهدا شد.

رستمی در این مراسم ضمن تقدیر و خیر مقدم به مجید کاشف، مدیر قبلی آموزش و پرورش رودهن، گفت: خشت گذاری این مدرسه در زمان ایشان آغاز شده و اگر همت این بزرگوار نبود، قطعا این بنا در این منطقه وجود نداشت و مسلما در ثواب این کار بزرگ و خالصانه شریک هستند.

مدیر آموزش و پرورش رودهن، همچنین عنوان کرد: خیرین با این گونه اقدامات به آموزش و‌ پرورش و به طور کلی نظام تعلیم و تربیت و فرزندان این آب و خاک برکت و بزرگی می‌بخشند که بی‌شک زمینه‌ها بسترهایی برای سرافرازی کشور نیز فراهم خواهد شد.

در پایان مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن با اولین دانش‌آموزان این مدرسه صحبت کرد و آن‌ها را مورد خطاب قرار داد و گفت: با ورود شما این مدرسه که پشتوانه‌ای معنوی و‌ خیرگونه دارد؛ جان گرفته است و شما عزیزان در واقع روحی سبز و‌ پرنشاط هستید که در کالبد این مدرسه دمیده شده‌اید به حول و قوه الهی سرافرازی و موفقیت همه شما را بر بلندترین درجات و‌ جایگاه‌های این کشور شاهد باشیم و افتخار کنیم که روزی خدمتگزار تعلیم و تربیت برای شما بودیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار