مدیر اداره آموزش و پرورش چهاردانگه:

فعالیت‌ دارالقرآن‌‌ها، استعدادیابی و اجرای برنامه آموزشی قرآنی، در راستای سند تحول بنیادین است

چهاردانگه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه، هدف فعالیت‌های مراکز دارالقرآن‌ را استعدادیابی، اجرای برنامه‌های آموزشی و محافل قرآنی با محوریت کتاب الهی برشمرد و از اولویت‌های مطرح شده در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌ دارالقرآن‌‌ها، استعدادیابی و اجرای برنامه آموزشی قرآنی، در راستای سند تحول بنیادین است

در جریان برگزاری جلسه مشترک آموزش و پرورش چهاردانگه و دارالقرآن منطقه که در راستای استعدادیابی، اجرای برنامه آموزشی و محافل قرآنی با محوریت مدارس برگزار شد، هادی منصوری‌فرد، مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه در سخنانی با اعلام آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های قرآنی اظهار کرد: کتاب الهی قرآن کریم ابعاد تربیتی، اجتماعی و آموزشی دارد و یک مکتب تمام ساحتی است که از جمله، اولویت‌های مطرح شده در سند تحول بنیادین است.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش چهاردانگه در راستای معرفی استعدادهای قرآنی دارالقرآن و برگزاری محافل قرآنی مدرسه آمادگی لازم را دارد و به زودی هر مدرسه یک رابط قرآنی را به منطقه معرفی خواهد کرد که با هم‌اندیشی با آنان برنامه‌های قرآنی مدارس تدوین خواهد شد.

سپس اسلام بی‌غم، مدیر دارالقرآن شهر چهاردانگه با تشکر از نگاه تربیتی و قرآنی مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه، بیان کرد: هدف اصلی دارالقرآن کشف استعدادها، هدایت و راهبری آنها و ترویج فرهنگ و تفکر قرآنی در منطقه است.

دانش‌آموز خبرنگا: حنانه شامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار