جزئیات فرآیند مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات فرآیند معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات فرآیند مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید علی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: مصاحبه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح در اصفهان، روبه‌روی اداره کل آموزش و پرورش، تالار ادب انجام می‌شود.

وی افزود: همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه و دو سری کپی از آن و کلیه مدارک برای نظام جدید اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت دیپلم و ریزنمرات تأیید شده و برای نظام قدیم اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات تأیید شده و شش قطعه عکس ۴*۳ پشت‌نویس شده برای کلیه افراد الزامی است.

مدینه با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: مصاحبه‌شوندگان باید ۲ عدد ماسک، دستکش، خودکار شخصی، محلول ضدعفونی کننده دست، یک بطری آب کوچک و یک وعده غذایی سبک همراه داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ورود همراهان به محل مصاحبه ممنوع است، بیان کرد: فرایند مصاحبه ۴ الی ۵ ساعت به طول می‌انجامد و هزینه معاینات پزشکی در محل مصاحبه، از طریق دستگاه پوز انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به بانک نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار