محمدنژاد در گفت‌وگو با پانا:

تامین منفعت مردم باید هدف همه مسئولان باشد

باید فرهنگ همکاری، همفکری و هم‌افزایی در کشور افزایش یابد/ حل مشکلات روی هم انباشت‌شده گذشته نیازمند زمان است/ تمام اقشار مختلف مردم مورد توجه دولت هستند

تهران (پانا) - نماینده لنگرود و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فرهنگ همکاری و هم‌افزایی در کشور افزایش یابد گفت در حوزه اقتصاد همه باید بیایند به دولت کمک ‌کنند، باید فرهنگ همکاری و توجه به منفعت مردم هدف همه نهادها و نیروها باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تامین منفعت مردم باید هدف همه مسئولان باشد

پرویز محمدنژاد قاضی‌محله در گفت‌وگو با پانا درباره تلاش دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی در یکسال اخیر اظهار کرد: «از زمانیکه دولت جدید مستقر شده است تاکنون تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و ترمیم حقوق کارگران و کارمندان و سایر اقشار مردم انجام شده، اما کافی نبوده است. البته با وجود تحریم‌ها، مشکلات باقی‌مانده از گذشته و نبود منابع مالی، کار آسانی هم نیست و نیاز به زمان دارد.»

وی با بیان اینکه باید زمان مناسب را در اختیار دولت قرار داد تا به این مهم سامان دهد، گفت: «به‌صورت یک دفعه و در کوتاه‌مدت نمی‌توان مشکلات را حل کرد. البته اقدامات خوبی انجام شده و باید ادامه یابد و مطمئنا تمام اقشار مردم مورد توجه دولت هستند.»

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «دولت همه حوزه‌ها را با هم پیش برده است و کار را به‌جایی رسانده که معقول است. ترسیم راه راهبردی از سوی دولت مناسب بوده است و امیدواریم به خوبی دنبال شود و نتایج خوبی هم حاصل شود.»

محمدنژاد افزود: «بسیاری از کارهایی که باید در گذشته انجام می‌شد انجام نشد و به همین خاطر، امروز مشکلات روی هم انباشته شده و برطرف کردن آن‌ها نیازمند زمان است.»

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با همگراپی، همفکری، همکاری و هم‌افزایی مشکلات کشور را رفع کنیم، گفت: «باید فرهنگ هم‌افزایی را بپذیریم و به همدیگر کمک‌ کنیم. باید مجلس و همه حوزه‌ها به کمک دولت بیایند تا مشکلات مردم هرچه سریع‌تر از سر راه برداشته شود.»

وی تصریح کرد: «در حوزه اقتصاد همه باید بیایند به دولت کمک ‌کنند،. باید فرهنگ همکاری و توجه به منفعت مردم هدف همه نهادها و نیروها باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار