برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در شهرستان بن

بن(پانا)-مراسم محفل انس با قرآن و خاطره‌گویی از شهدا و تجدید میثاق با شهدای گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس در تپه نورالشهدا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در شهرستان بن

این مراسم با حضور مرضیه علی بیگی مدیر مدرسه سماوات اهواز، بسیجیان،شورا و فرمانده پایگاه حضرت نرجس(س) برگزار شد.
فاطمه شریف پور فرمانده پایگاه حضرت نرجس(س) بن ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شهادت های اخیر گفت: شهدای گرانقدر ما برای دفاع از آرمان های اسلام در مقابل دشمن ایستادند و در وصیت نامه هایشان به حجاب تاکید داشتند و آن را مایه خواری دشمن بیان کردند.
وی افزود: حجاب مظهر اقتدار زن است. حجاب در جامعه به صورت انفعالی تعریف می‌شود اما تعریف فعالانه از حجاب در جوانان تأثیرگذارتر است. زمانی که به افراد می‌گوییم حجاب شما را از خطر مصون می‌دارد این موضوع برای کسانی قابل درک است که از عقل احتیاط‌گر برخوردار بوده و در جامعه‌ای اثر دارد که هر فردی بتواند ضرر بی‌حجابی را درک کند.
مرضیه علی بیگی مدیر سماوات اهواز ضمن تسلیت ایام گفت: ما باید عفت و حیا زن را حفظ کنیم و زمینه ساز ظهور آقا امام زمان(عج)باشیم.
وی افزود: در حال حاضر جامعه به سمت فتنه و پاشیدگی خانواده حرکت می کند و این خواست دشمن است. ما با راهکار هایی که میتوانیم باید جلوی فاجعه را بگیریم. از جمله طبق سخنان رهبر میتوانیم با گوشی جهاد تبیین کنیم و نباید پس بکشیم.
علی بیگی ادامه داد: باید امر به معروف کنیم و در دوره های امر به معروف و نهی از منکر شرکت کنیم که کج فهمی و بد فهمی به وجود نیاید چرا که دسته ای از اغتشاشگران افراد کج فهم هستند.

خبرنگار دانش آموز : مریم قراخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار