ثبت‌نام بیش از 300 دانش‌آموز در سامانه خدمت‌رسانی به زائران

مشهد (پانا) - مسئول سازماندهی دانش‌آموزان در طرح گام‌های عاشقی گفت تاکنون بیش از 300 دانش‌آموز درطرح گام‌های عاشقی ثبت خدمت کرده‌اند که به نسبت زمان رونمایی ازاین طرح آمار بسیارخوبی بوده است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از 300 دانش‌آموز در سامانه خدمت‌رسانی به زائران

علی اکبر بنارضوی گفت: الحمدلله توانستیم با تشکیل یک تیم باتجربه و مجرب از دانش‌آموزان فعال سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی، سامانه‌ طرح گام‌های عاشقی را طراحی و در روز دوشنبه بیست‌ و هشتم شهریور از آن رونمایی کنیم. در همین چند روزی که از سامانه رونمایی شد، شاهد استقبال پرشور دانش‌آموزان بودیم.

بنارضوی گفت: تا الان بیش از 300 دانش‌آموز اعم از دختران و پسران در این طرح ثبت خدمت کرده‌اند که به نسبت زمان رونمایی از سامانه و میزان اطلاع‌رسانی ما در این مدت آمار بسیار خوبی است.

وی گفت: ضمناً همه‌ دانش‌آموزان از پایه هفتم تا دوازدهم می‌توانند با مراجعه به سایت zaer.majles-n3-mhd.com ثبت خدمت خود را تا مهلت معین و تمدید شده با انتخاب یکی از پایگاه‌های بیست‌و چهارگانه‌ ما که مدارس فعال نواحی هفت‌گانه‌ مشهد و تبادکان هستند، اعلام کنند تا ارائه خدمات داشته باشند. آنها در سه خدمت کلی تحت عناوین: خادمیاران فرهنگی، خادمیاران کمک‌های اولیه و خادمیاران پشتیبانی و تدارکات، می‌‌توانند ثبت خدمت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: از همه‌ افرادی که واجد شرایط هستند انتظار می‌رود که حتماً در این طرح ثبت خدمت کنند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن از زوّار گرانقدر ولی نعمت‌مان حضرت رضا(ع) پذیرایی کنیم.

دانش آموز خبرنگار: احد غایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار