پیام مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱

مردمی‌سازی مدارس و حضور مردم در آموزش و پرورش باید فراهم شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی1402-1401 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مردمی‌سازی مدارس و حضور مردم در آموزش و پرورش باید فراهم شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیام مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر است؛

به نام هستی بخش مهربان
«باز آمد بوی ماه مهر، ماه مدرسه»

«مایه خرسندی و شعف است که پس از دو سال وقفه در آموزش کامل و حضوری دانش‌آموزان، اینک با تلاش‌های انجام شده در دولت، امکان تعلیم و تربیت در فضای حقیقی فراهم شده است.

شهرستان‌های استان تهران، به‌عنوان استانی با ظرفیت‌های فراوان و فاخر انسانی، توانسته است از موانع و مشکلات فراوان پیش روی خود عبور کرده خود را جهت داشتن یک سال تحصیلی پرشور و با برکت شعار «تربیت تمام ساحتی، در پرتو مهر محمدی» آماده کند.

بدون شک، تحول در نظام آموزشی کشور و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی، نیازمند توجه جدی به ساحت های شش گانه تربیتی شامل،«اعتقادی، عبادی و اخلاقی، اقتصادی و حرفه‌ای، علمی و فناوری،اجتماعی و سیاسی،زیستی و بدنی، زیبایی شناختی و هنری»است.

در همین راستا شعار سال تحصیلی این استان بر مبنای «تربیت تمام ساحتی» انتخاب شده که به برکت پیامبر نور و هدایت، انشاالله «در پرتو مهر محمدی» حاصل خواهد شد.

لازم و ضروری می‌دانم که «هفته دفاع مقدس» را نیز گرامی داشته و به دانش‌آموزان عزیز توصیه کنم از الگوهای بی‌بدیل و بی‌نظیر زندگی، یعنی شهدای گرانقدر نهایت استفاده را ببرند.

به حق و شایسته است، در دولتی که نام «مردمی» را برای خود برگزیده است، به ظرفیت و جایگاه آحاد مردم توجه و اهتمام کرده و در همین راستا «مردمی‌سازی مدارس و فراهم کردن زمینه برای حضور مردم در آموزش و پرورش در همه فرآیندها» که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر آن تاکید شده، جزء اولویت‌های رئیس جمهور و مقام عالی وزارت قرار گرفته است.

اینجانب ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) وشهادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی (ع)و شهادت امام رئوف، حضرت امام رضا(ع)، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد خاطره ایثارگران انقلاب اسلامی، سال تحصیلی با نشاط و پر برکتی را برای همکاران فرهیخته، اولیای همیشه همراه و دانش‌آموزان ساعی شهرستان‌های استان تهران آرزو کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار