زنگ آغاز سال تحصیلی، توسط شهردار تهران در دبیرستان ماندگار البرز نواخته شد

تهران (پانا) - به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا زاکانی، ضمن خیر مقدم به دانش‌آموزان اظهار کرد دانش‌آموزان امروز، در پی کسب علم و فردا در کُرسی استادی و در جایگاه‎های مختلف، خدمت مردم خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی، توسط شهردار تهران در دبیرستان ماندگار البرز نواخته شد

در اولین روز از آغاز سال تحصیلی و همزمان با هفته دفاع مقدس، زنگ سال تحصیلی جدید در دبیرستان ماندگار البرز و به دست علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران نواخته شد.

وی پایه‎های علمی و قدرت هر کشور را از ستون‎های شکل دهی موفقیت دانست که دستاوردهای هر ملت بر آن استوار است و افزود: دبیرستان البرز با قدمت بیش از١۰٠ ساله خود و موقعیت ممتاز و شرایط عالی آن با اساتید و متولیان پیشکسوت مجموعه؛ اکنون در این فضای معنوی سال تحصیلی جدید را آغاز می‎کند.

شهردار تهران تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را میمون و مبارک برشمرد و گفت: مفتخرم که در فضایی صحبت می‎کنم که یک فضای علمی است و از دستمایه‎های این فضا، شهید چمران است که برای ما الگوی ارزشمندی است. آنچه مهم است در مسیر رشد و تعالی قرار گرفتن است که در مسیر بندگی خداوند شکل می‎گیرد و عنایات الهی شامل حال هر کس شود، آن فرد قله‎های موفقیت را فتح خواهد کرد.

وی یکی از مصادیق بارز لطف و عنایت خداوند را بهره‎مندی از تمام ظرفیت‎های وجودی و قرار دادن نتایج آن در اختیار مردم عنوان و خاطرنشان کرد: هر شخص که ظرفیت‎های بالقوه را بالفعل و خدمت به مردم را پیشه کند، در واقع لطف الهی برایش تکمیل شده است.

زاکانی افزود: علم آموزی، تهذیب و ورزش پیشه کنید و توان خود را به گونه‎ای حفظ و استفاده کنید که آینده به تک تک شما افتخار کند، ما نیز به عنوان مدیریت شهری، خادم شما و در خدمت نظام آموزشی هستیم چراکه از نظر من مهم‏‎ترین بخش دولت آموزش و پرورش است، چون نیروی انسانی که مهم‎ترین سرمایه است؛ بنیان آن در آموزش و پرورش ساخته می‎شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار