زنگ مهر محمدی در فشافویه نواخته شد

فشافویه(پانا)-همزمان با سراسر کشور به مناسبت بازگشایی مدارس، مراسم آغاز سال تحصیلی و‌ نواختن زنگ مهر محمدی در دبستان دخترانه شهید سلطانی با حضور کادر اداری، پرسنل دبستان و دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر محمدی در فشافویه نواخته شد

میثم موسی‌کاظمی مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به دانش آموزان بیان کرد: امسال مهر ماه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است؛ زیرا در ایام عزاداری پایانی ماه صفر قرار داریم و هم اینکه متقارن با هفته مبارک دفاع مقدس هستیم؛ ان‌ شاءالله معنویت این ماه به کمک سال تحصیلی جدید باشد.

او افزود: به همین مناسبت شعار دانش آموز تمام ساحتی را در نظر گرفتیم؛ علت انتخاب این شعار این هست که احساس می‌کنیم در حوزه تربیتی بیشتر از پیش باید فعالیت شود، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادی که اساس کار‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش است در شش ساحت برای دانش آموزان برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه فشافویه در ادامه به توضیحات ساحت‌های ششگانه پرداخت و گفت: ساحت اول تربیت اعتقادی است، ساحت دوم تربیت اجتماعی و سیاسی است، ساحت سوم تربیت زیستی است، ساحت چهارم تربیت هنری است، ساحت پنجم تربیت علمی است و ساحت آخر تربیت اقتصادی می‌باشد.

موسی‌کاظمی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکر هستیم بیست و پنج ماه از فراز و نشیب‌های کرونا که برای ما به وجود آورد‌ و تهدیداتی که در پی داشت، پشت سر گذاشتیم و امروز شاهد بازگشایی تمامی مدارس در سراسر کشور هستیم.

در پایان این مراسم پس از نواخته شدن زنگ اول مهر از خانواده شهید احمد برنا نیز تجلیل شد.

خبرنگار: فاطمه فرج‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار