مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

امیدواریم کاستی‌های ایجاد شده در دوران کرونا را برطرف کنیم

آموزش ترکیبی همگام با تکنولوژی برای دانش‌آموزان ضرورت دارد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت جایگاه معلم و پایه اول ابتدایی، نسبت به برطرف شدن کاستی‌های ایجاد شده در دوران کرونا، ابراز امیدواری کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم کاستی‌های ایجاد شده در دوران کرونا را برطرف کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آئین بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها، صبح روز پنجشنبه در دبستان دخترانه پنج تن آل عبا ناحیه ۳ گفت: امروز برای ما بسیار روز فرخند و خجسته ای است، چرا که دانش آموزان در راه علم و دانش گام می نهند خود را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

وی افزود: پایه اول همچون خشت اولی است که بنا نهاده می‌شود. شما استعدادهای دانش آموزان را بهتر می توانید کشف کنید. اساتید دانشگاهی انتظار دارند دانش آموزانی را تحویل بگیرند که پایه گذاری صحیحی در دوره مدرسه شده باشند که این امر هم مطلوب خانواده ها است و هم کشور به آن نیاز دارد.

وی افزود: این ما هستیم که یا راه دانش را هموار می‌کنیم ویا دشوار می‌سازیم. شیوه های آموزشی ما باید به روز و همگام با پیشرفت های جهانی باشد. دو سال تعطیلی مدارس اهمیت معلم را جلوه گر ساخت و همگان دانستند که آموزش حضوری لطف دیگری دارد و هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین معلم شود.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز ما به دنبال آموزش ترکیبی هستیم تا بتوانیم همراه با تکنولوژی در کنار آموزش حضوری شاهد موفقیت و پیشرفت دانش‌آموزان باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: بر ما دست اندرکاران تعلیم و تربیت واجب است که به وسیله شبکه شاد بتوانیم ارتباط خوبی با اولیا و دانش آموزان داشته باشیم. امید است بتوانیم سال تحصیلی پرنشاط و باکیفیتی را رقم بزنیم تا کاستی ها و وقفه هایی که در دوران کرونا ایجاد شده بود را جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار