برگزاری مراسم استانی جشن شکوفه‌ها در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس در مراسم استانی روز شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی گفت در تابستانی که گذشت همکاران در حوزه معاونت آموزش ابتدایی و متوسطه بیش از یک هزار و  ۳۰۰ پایگاه را در استان برای دوره دو ماه طرح تثبیت و تعمیق یادگیری راه‌اندازی کردند و طرح با موفقیت انجام شد و نیازمند همکاری خانواده‌ها برای ادامه راه است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم استانی جشن شکوفه‌ها در فارس

محمدخلیل عسکری افزود: آموزش و پرورش در راستای اجرای عدالت تربیتی به صورت خاص ماموریت خود را طبق برنامه‌هایی که حوزه معاونت‌ها و ادارات آموزش و پرورش تدوین کرده‌اند به پیش خواهد برد.
عسکری ادامه داد: با توجه به اینکه امسال استان فارس میزبان اجلاسیه نماز است تاکید و توصیه من به تمام همکاران در سراسر استان این است که به نمازخانه‌ها توجه ویژه کنند و نسبت به تربیت شش ساحتی اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه به طور خاص این انتظار را از مدارس شاهد داریم که مجری سند تحول بنیادین باشند و مدرسه صالح که در این سند آمده را به صورت عینی و عملی در این مدارس ببینیم و امروز مقارن است با آغاز هفته دفاع مقدس و فرصت مناسبی است که به خون و راه شهدا متوسل شویم و به استمرار مسیر ارزشمند شهدای اسلام و انقلاب اسلامی تعهد دهیم.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز در این مراسم گفت: امسال مدارس پس از دو سال تعطیلی به صورت حضوری با تمام توان فعال شدند و آغاز به کار می کنند.
جمال رزاق منش گفت: همه معلمان و کادر آموزشی در مدارس نیز آماده استقبال و پذیرش دانش آموزان در کلاس درس هستند.

دانش‌آموز خبرنگار:هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار