مدیرکل دفتر سنجش سازمان نهضت سوادآموزی:

پیوند اولیا با مدرسه کمک زیادی به نقش‌آفرینی مدارس می‌کند

زنجان (پانا) - مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت پیوند اولیا با مدارس، کمک بسیار زیادی به نقش‌آفرینی مدارس می‌کند و دانش‌آموزان احساس می‌کنند که مدرسه نیز بخشی از زندگی است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیوند اولیا با مدرسه کمک زیادی به نقش‌آفرینی مدارس می‌کند

مهدی نامجومنش امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در زنجان اظهار کرد: مجموعه همکاران آموزش و پرورش بعد از پایان امتحانات خرداد در تلاش برای آماده‌سازی مدارس جهت بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید هستند.

وی با تاکید بر پیوند اولیا با مدرسه خاطرنشان کرد: پیوند اولیا با مدارس، کمک بسیار زیادی به نقش‌آفرینی مدارس می‌کند و دانش‌آموزان احساس می‌کنند که مدرسه نیز بخشی از زندگی است.

نامجومنش افزود: ارتباط اولیا با مدرسه این کمک را به تعلیم و تربیت می‌کند که بچه‌ها احساس راحتی کنند و خود را بیگانه با مدرسه ندانند.

مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی کشور با بیان اینکه مجموعه همکاران در آموزش و پرورش تلاش بسیار زیادی برای آماده‌سازی فضایی مطلوب برای تحصیل فرزندان می‌کنند، ابراز کرد: از اولیای دانش‌آموزان می‌خواهیم که ارتباط خود با مدرسه را قطع نکنند.

اداره فردای کشور به دست دانش‌آموزان امروزی خواهد بود

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز خطاب به دانش‌آموزان اول ابتدایی که تحصیل خود را از امروز آغاز می‌کنند، گفت: شما باید با آموزش خود و یادگیری از معلمان، درس بخوانید تا در آینده بتوانید مانند یکی از شخصیت‌های بزرگ، خود را بسازید و هر کدام یک دانشمند مانند شهید شهریاری شوید.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای بود که قدرت و اقتدار را به کشورمان داد، اظهار کرد: تک‌تک شما دانش‌آموزان باید از امروز تلاش کنید تا در آینده هر کدام به عنوان یکی از دانشمندان، هنرمندان و صنعتگران بزرگی شوید.

شهامی با اشاره به تعطیلی بیش از 2 ساله مدارس به دلیل شیوع کرونا خاطرنشان کرد: معلمان تلاش می‌کنند که دانش‌آموزان را با شور و شوق فراوان برای ساختن آینده کشور تربیت کنند تا قدرت کشور روزبه‌روز بیشتر شده و استحکام کشور به دست همین دانش‌آموزان امروزی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان افزود: هر کدام از دانش‌آموزان امروز در آینده به عنوان یکی از مسئولان، صنعتگران، نظامیان و هنرمندان بزرگ خواهند بود و اداره فردای کشور به دست دانش‌آموزان امروزی رقم خواهد خورد.

21 هزار و 800 دانش‌آموز پایه اول ابتدایی امروز سال تحصیلی را در زنجان آغاز کردند

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: 21 هزار و 800 دانش‌آموز پایه اولی طبق برنامه پیش‌بینی شده در قالب 1094 مدرسه، جشن شکوفه‌ها را امروز در زنجان جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ثبت‌نام پایه اولی‌ها 100 درصد در استان زنجان انجام شده است، اظهار کرد: این مهم طلیعه خوبی برای آغاز سال تحصیلی زیبا و فرآیند تعلیم و تربیت اثرگذار است.

اسماعیلی با اشاره به اعلام نتیج نهایی کنکور 1401 بیان کرد: خوشبختانه حداقل 150 نفر از دانش‌آموزان استان زنجان در کنکور سال جاری رتبه زیر 1000 را کسب کرده و نتایج شایانی کسب کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی کامل مدارس استان برای آغاز سال تحصیلی تصریح کرد: در کنار آمادگی برای آموزش حضوری، تمهیدات بهداشتی لازم برای پیشگیری از ابتلای دانش‌آموزان و همکاران به بیماری نیز اتخاذ شده است.

وی گفت: تمام کلاس‌ها در تمام مقاطع تحصیلی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به‌صورت حضوری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار