مدیر آموزش و پرورش کلات:

همه فعالیت‌های ما چه درحوزه آموزشی و چه درحوزه پرورشی ذیل اخلاق‌مداری است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات عنوان کرد همه فعالیت‌های آنها چه درحوزه آموزشی و چه درحوزه پرورشی ذیل اخلاق‌مداری است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
همه فعالیت‌های ما چه درحوزه آموزشی و چه درحوزه پرورشی ذیل اخلاق‌مداری است

با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش،سرهنگ زیدانلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات معاون آموزشی و جمعی از همکاران اداری این مدیریت نشست شورای دبیران آموزشگاه فاطمیه شهر کلات برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام دفاع مقدس و تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بسیار‌خرسندیم نتیجه تلاش شما بزرگواران را در کنکور ساسری امسال شاهد بودیم و خوشبختانه دانش آموزان عزیز توانستند در شرایطی که دو سال آموزش ها به صورت غیرحضوری و به صورت ترکیبی برگزار می شد، موفقیت های بسیار خوبی در قبولی دانشگاه های معتبر کشور بویژه در رشته های پزشکی و تربیت معلم کسب کنند. فرزندان این شهرستان با دستان توانمند شما معلمان و مدیران پرتوان تربیت شده اند و جا دارد به شما عزیزان خداوقت و خسته نباشید عرض کنیم.

رمضان پروانه در ادامه و در راستای دستور کار جلسه افزود: همکاران گرامی،بنا داریم در آغاز سال تحصیلی با شتاب در مسیر تحول حرکت خود را آغاز کنیم،ایستایی و سکون معنایی ندارد،باید با اقدام و حرکت جهادی رو به جلو حرکت کرده و باید در رابطه با همه موضوعات احساس وظیفه کنیم. از نگاه جزیره ای بپرهیزیم و در راستای نهادینه شدن شعار سال اخلاق مداری،حرکت جهادی،عدالت آموزشی وتربیت تمام ساحتی تلاش کنیم.اخلاق مداری برگرفته از سند تحول بنیادین است،همه ی فعالیت های ما چه درحوزه آموزشی و چه درحوزه پرورشی ذیل اخلاق مداری است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین همچنین بر عدالت و کیفیت آموزشی تاکید ویژه ای شده است،در ابتدای سال تحصیلی جدید و در راستای برقراری عدالت آموزشی،همکاران ما در تمامی مدارس نقاط دوردست شهرستان کلات حاضر خواهند شد و همراه با معلمان و دانش آموزان سال تحصیلی جدید را جشن خواهند گرفت.

پروانه گفت: در بحث فرهنگ سازی و آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است،در سال تحصیلی جدید از حضور روحانیت معزز در مدارس استفاده خواهد شد تا از بروز بسیاری از مسائل ناگوار که ناشی از عدم فرهنگ و آسیب های اجتماعی است،جلوگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد:از همکاران عزیز می خواهیم با حرکت جهادی و با توجه به مسائل دینی، ارزشی و اخلاقی و هر موضوع دیگری که نیاز است به آن عنایت شود،گام های محکمی بردارند تا مهری با نشاط و همراه با امید را در مدارس آغاز کنیم و روز اول درس اول شروع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار