جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد:

42 عنوان برنامه شاخص استانی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود

سمنان (پانا) - جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ویژه برنامه های متعدد و متنوعی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، گفت: امسال 42 عنوان برنامه شاخص استانی در قالب اجرای سه هزار فعالیت مجموعه بسیج و سپاه استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۱۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
42 عنوان برنامه شاخص استانی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود

سردار منصور شوقانی در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات که در معاونت علمی پژوهشی بسیج استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه امسال این ویژه برنامه ها از روز چهارشنبه 30 شهریورماه برگزار می شود، اظهار داشت: آغازگر این برنامه ها، برپایی آیین تجلیل از یک میلیون نفر از ایثارگران و رزمندگان و خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس به صورت سراسری و کشوری است که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت تصویری برگزار می شود.

وی، اهم برنامه های این استان در طول هفته دفاع مقدس را برگزاری همایش مجاهدان در غربت عنوان کرد و افزود: این همایش با حضور 30 کشور جهان به میزبانی شهرستان دامغان برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، از دیگر برنامه های این هفته را برپایی یادواره های شهدا به صورت شهرستانی، برپایی برنامه آبروی محله به همت پایگاه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف بسیج، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برپایی مراسم زنگ مهر و مقاومت، افتتاح چندواحد مسکونی ویژه نیازمندان که به همت گروه های بسیجی ساخته شده و همچنین افتتاح نمایشگاه از غربت تا عظمت در دامغان عنوان کرد.

سردار شوقانی تصریح کرد: برپایی پیاده روی خانوادگی، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی، اجرای رزمایش گروه های جهادی و مواسات و رونمایی از المان و تندیس شهدا در برخی از شهرستان ها از جمله دیگر ویژه برنامه های شاخص استان در طول هفته دفاع مقدس است.

وی، برپایی میزخدمت، برپایی اردوی علمی فرهنگی، برپایی کنگره استانی شعر توسط بسیج هنرمندان، اعزام پزشکان به مناطق محروم و کم برخوردار و ویزیت رایگان بیماران و پایش و عارضه یابی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را از دیگر عناوین شاخصی برشمرد که در طول هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین برپایی همایش خاکریز جهاد فرزندآوری، اجرای سرودهای پاتوقی و برپایی مواکب خدماتی در مسیر زائران امام هشتم حضرت رضا(ع) را نیز از دیگر ویژه برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان سمنان عنوان کرد.

سردار شوقانی با عنوان این مطلب که خودسازی، معنویت و بندگی، جامعه سازی و تمدن سازی نوین اسلامی باید به صورت ویژه در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: امروز و در گام دوم انقلاب باید از تجربیات موفق و ارزشمند گام اول انقلاب به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار