کار جهادی و دانش‌بنیان از شاخصه‌های تیم جدید مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

بوشهر(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه بوشهر گفت تیم جدید مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مدت اندکی که متصدی امر سلامت استان شده‌اند، حماسه‌ای ایجاد کرده که با دانش، تلاش جهادی و مدیریت میدانی با حفظ آیتم‌ها و استانداردهای مدیریتی همراه بوده است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کار جهادی و دانش‌بنیان از شاخصه‌های تیم جدید مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: تیم جدید مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مدت اندکی که متصدی امر سلامت استان شده‌اند، حماسه‌ای ایجاد کرده که با دانش، تلاش جهادی و مدیریت میدانی با حفظ آیتم‌ها و استانداردهای مدیریتی همراه بوده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بیماری‌های واگیر و غیر واگیر شناسایی و نقشه آمایشی آن تدوین شود.

بیماری‌های بومی هر منطقه و شهرستان، استان بوشهر شناسایی شود
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم مدیریتی جدید حوزه سلامت افزود: بیماری‌های بومی هر منطقه و شهرستان استان بوشهر شناسایی شود، به‌عنوان‌مثال در برخی از نقاط استان بوشهر مشکلات و بیماری‌های دهان و دندان در آنجا زیاد است.

امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر لزوم تهیه نقشه راه و نگاه راهبردی در حوزه سلامت اضافه کرد: با توجه به مرزی بودن، سیستم آب و هوایی حاکم بر استان بوشهر و جغرافیای زیست‌بوم باید برای ارتقای سطح سلامت در حوزه پیشگیری و درمان استان نقشه راه و نگاه راهبردی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: تیم جوان و متخصص مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی باید نقشه راه حوزه سلامت استان بوشهر را با افق 1420 طراحی و تدوین بکنند.

وی بابیان اینکه استان بوشهر باید به‌عنوان قطب تولید منابع انسانی فوق تخصص حوزه سلامت در کشور شناخته شود گفت: باید نقشه آمایشی نیازهای سخت‌افزاری‌های حوزه سلامت بر اساس جغرافیای استان بوشهر با افق 1420 طراحی و تدوین مشخص شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه استان بوشهر پتانسیل این را دارد قطب توریسم سلامت کشور شود اظهار داشت: جغرافیای زیست‌بوم استان بوشهر در حوزه سخت‌افزار بهداشت و درمان استفاده شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بابیان اینکه در حوزه‌های بهداشتی و درمانی ظرفیت‌های استان بوشهر فوق‌العاده است افزود: ایجاد مجتمع‌های داروسازی با استفاده از مواد اولیه زیست‌بوم استان بوشهر در دستور کار قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار