مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:

دفاع مقدس، از بزرگترین و باعظمت‌‌ترین حماسه تاریخی ملت ایران محسوب می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با عنوان این مطلب که دفاع مقدس از بزرگترین و با عظمت‌‌‌ترین حماسه تاریخی ملت ایران محسوب می‌شود، افزود بزرگداشت دفاع مقدس به معنای بزرگداشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس، از بزرگترین و باعظمت‌‌ترین حماسه تاریخی ملت ایران محسوب می‌شود

سرهنگ محمدحسن سلامی، در نشست خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روحیه ایستادگی و استقامت ملت در مقابل دشمنان و مجاهدت برای اسلام را در جامعه تقویت می‌کند، اظهار کرد: این امر، سبب علاقمندی بیشتر جوانان ما نسبت به ارزش های انقلاب می شود.

وی با بیان این نکته که بیش از ۵ هزار برنامه در استان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: چهارشنبه سی ام شهریور ماه برنامه های بزرگداشت در سراسر کشور با آئین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و سخنان مقام معظم رهبری آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این نکته که مردم عزیز ما میزبان پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود، افزود: مراسم تجلیل و تکریم از ۱۵ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد مقاومت استان در روز چهارشنبه، برگزاری یادواره ها و گلباران مزار شهدا، رژه نیروهای مسلح استان در روز پنجشنبه از برنامه های سراسری هفته دفاع مقدس است.

سلامی در ادامه تصریح کرد: تولید موسیقی فاخر ملی، اکران فیلم های دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی در مرکز فرهنگی، رونمایی از ۸۰ اثر فرهنگی ادبی هنری رسانه ایی، رونمایی از ۴۲ کتاب به مناسبت ۴۲ امین سالگرد هفته دفاع مقدس و.... از دیگر برنامه هاست.

خبرنگار: فاطمه زهرا افشاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار