فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات:

بهترین عرصه خدمت در جامعه، معلمی است

کلات (پانا) - فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات عنوان کرد بهترین عرصه خدمت در جامعه، معلمی است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین عرصه خدمت در جامعه، معلمی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، در آستانه سال تحصیلی جدیدبا حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش،سرهنگ‌زیدانلو فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان کلات،معاونت آموزش و جمعی از همکاران اداری این مدیریت، اولین جلسه شورای دبیران آموزشگاه دخترانه فاطمیه شهر کلات برگزار شد.

سرهنگ زیدانلو در این جلسه ضمن عرض خداقوت به همکاران، گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک پیشاپیش بازگشایی مدارس بیان کرد: شنیدن خبر مسرت بخش قبولی فرزندان این مرز بوم در دانشگاه های کشور برای ما جای بسی خوشحالی را فراهم و موجب خوشحالی مردم شریف شهرستان شد که جا دارد ضمن تبریک این افتخارات به مدیریت و پرسنل محترم ستادی آموزش و پرورش شهرستان،از زحمات شما معلمین گرامی و خانواده های عزیز که در رخداد این اتفاق مهم نقش حائز اهمیتی داشتید تشکر کنم.

وی در ادامه سخنانشان با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس بیان‌کرد: در دانشگاه بزرگ‌ جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس موضوعات گسترده ای به ما آموخته شد که موجب ‌شد در ادامه حیات انقلاب و در چله دوم این نظام مقدس برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف و بدست آوردن دستاوردهای مهم از آن استفاده کنیم. در این دوران مقدس نزدیک به ۳۶ هزار دانش آموز شهید خون پاکشان را برای انقلاب اهدا‌ کرده و با استکبار جهانی مقابله کردند و این حاصل زحمات و تلاش شما معلمین عزیز است که با بصیرت و آگاهی،خط و مشی را برای این عزیزان مشخص کردند و این مایه مباهات است. کار شما مربیان در راستای تعالی نظام‌ مقدس و در چله دوم انقلاب جهت دهی و خط دهی درست به دانش آموزان است، همه شما شایسته هستید و زحماتتان بر کسی پوشیده نیست، بهترین عرصه خدمت در جامعه، معلمی است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در راستای دغدغه مندی پیرامون موضوعات آموزشی، پرورشی و عمرانی افزود: استفاده از ظرفیت های موجود و برنامه ریزی های دقیقی که در این دستگاه در شهرستان صورت گرفته است موجب این شده تا دانش آموز و معلم با اطمینان خاطر و برنامه ریزی دقیق در کلاس درس حاضر شوند، نمود همه این کارها را در‌ محلات و نقاط دور دست شهرستان که از محرومیت بالایی برخوردارند با ساخت فضاهای جدید،اختصاص امکانات و تجهیزات آموزشی و...مشاهده کردیم. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جدای از وظایفی که معلمان دارند، در ابتدا باید خداشناسی و فلسفه خداشناسی را در مدارس تبیین کنیم. اگر دانش آموز این موضوع را به خوبی بیاموزد، یک هدف رفتاری اتفاق خواهد افتاد. بنابراین خواهشمندیم در ابتدای شروع کلاس ها یک پیوست فرهنگی تربیتی داشته باشید و در ذهن دانش آموزان این موضوع مهم را تَسَرّی دهید.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه شهرستان کلات سپس تصریح کرد: امروزه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند حضور فعال شما افسران عرصه تعلیم و تربیت هستیم،امروز اگر دانش آموزی در پیاده روی اربعین حضور پیدا می کند، قطعا تاثیر گرفته از رفتار، منش و آموزش های شماست. ما نیز در نهاد بسیج و سپاه در کنار شما و مردم‌ شریف شهرستان در همه زمینه ها خواهیم بود.

سرهنگ ابوالفضل زیدانلو در جمع معلمان آموزشگاه فاطمیه کلات اظهار کرد: شهرستان کلات به افراد خوش فکر و جوانی مثل شما معلمان عزیز برای ارتقا در همه زمینه ها نیازمند است، پس امیدواریم خداوند متعال توفیقی عنایت کند تا برای پیشرفت این نظام در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم‌ گام های استواری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار