برگزاری جلسه کارگروه تخصصی مدیران ابتدایی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه کارگروه تخصصی مدیران ابتدایی‌، رویکرد تربیتی را از مسائل مهم آموزش و پرورش دانست ‌و بر توسعه فعالیت‌های نوین در حوزه فرهنگی، پرورشی و اخلاقی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی مدیران ابتدایی در شهرستان قرچک

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه کارگروه تخصصی مدیران ابتدایی در رابطه با انبوه‌سازی مدارس اظهار کرد: انبوه سازی در مدارس حق مردم و دانش آموزان است که لازم است تا مطالبات آنها برآورده شود.

داورزنی با اشاره به اتفاقات خوب در بعضی از مدارس ابتدایی در شهرستان قرچک گفت:در بعضی از مدارس ابتدایی مدرسه پویا ایجاد شدهظ؛ در بسیاری از مدارس زمین چمن مصنوعی زده شده است. همچنین امسال در سه مدرسه برای اول مهر ماه درصدد فراهم‌کردن زمین چمن مصنوعی و والیبال ساحلی هستیم.

وی در ادامه افزود: در حوزه نیروی انسانی نیز اتفاقات خوبی در دست اقدام است، در مقطع ابتدایی بازنشسته‌ها می‌توانند ابلاغ ۲۴ ساعته و در دوره متوسطه می‌توانند ۱۶ ساعت تا ۲٠ ساعت از این ابلاغ استفاده کنند.

داورزنی رویکرد تربیتی را از مسائل مهم در آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: دولت و وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه ای به موضوع رویکرد تربیتی دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند که در حوزه فرهنگی، پرورشی، اخلاقی، فعالیت‌های نوین و چشم گیری داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مناسبت‌های ویژه را فرصتی طلایی دانست و افزود: مناسبت‌های ویژه از جمله هفته دفاع مقدس، محرم، صفر، دهه‌فجر، هفته بسیج، ماه مبارک رمضان از بهترین فرصت برای توسعه بحث‌های اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی است.

این مقام مسئول در پایان خاطره نشان کرد: استفاده از شبکه شاد و آموزش ترکیبی را مد نظر قرار داریم و فرصتی است که دانش آموزان و معلمان از این بستر استفاده کنند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار