هر گاه دلتنگ فرزندم می شوم خود را با حضرت زینب (س) مقایسه می کنم

مشهد(پانا)_مادر شهید مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : شهید محمود تقی پورمتولد ۱۳۶۱/۰۶/۳۰ است و در سن ۳۵ سالگی در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ به شهادت رسید. او زمان شهادت دختری ۱۰ ساله و پسری ۷ ساله داشت و در شهر قم زندگی می کرد.من از زمان شهادتش هرگاه دلتنگش می شوم خودم را با حضرت زینب س مقایسه می کنم.

کد مطلب: ۱۳۰۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هر گاه دلتنگ فرزندم می شوم خود را با حضرت زینب (س) مقایسه می کنم

مرضیه میررضائی گفت:محمود بر دست و پای من بوسه میزد و می‌گفت من برای بزرگی خود این کار را انجام می دهم. وی هیچگاه زندگی تک بعدی نداشت و خود را هیچگاه وقف درس خواندن نمی کرد. شهید قبل از جنگ در سوریه وارد اردو های جهادی شد، وقتی همراه با دوستش به سازمان مربوطه برای شرکت در جنگ سوریه مراجعه کرد با پاسخ منفی روبه رو شد اما دست از تلاش بر نداشت و با شرکت در دوره های نظامی و رزمی و طی کردن راه های مختلف خود را برای حضور در جنگ سوریه آماده کرد.

وی افزود: محمود همیشه به زائرین اربیعن خدمت می کرد و سال ۹۵ در حرم امام حسین علیه السلام آرزوی شهادت در اربیعن سال آینده را کرد. او با اطمینان قبل از آخرین عملیاتش در شب عملیات آخرین دست خط را از خود به جای گذاشته که از شهادت خود در اربعین خبر داده که شهید محمود از یک هفته مانده به اربیعن سال ۹۶، با ما هیچ تماسی برقرار نمی کند زیرا از دنیا و خانواده دل کنده بود و ارتباط با ما ممکن بود او را در ادامه این مسیر متزلزل کند. او سر انجام در ظهر اربیعن سال ۹۶ به دلیل اصابت بمب و موج های انفجاری در جنگ به شهادت می‌رسد.

وی ادامه داد: هر گاه دلتنگ فرزندم می شوم خود را با حضرت زینب س مقایسه می کنم که من تنها یک فرزندم به شهادت رسید اما ایشان نه تنها فرزندانش بلکه بسیاری از بستگان نزدیکش را از دست داد ما هم همچون حضرت زینب س که از امام زمانشان حمایت کردند به عنوان شیعه باید از امان زمانمان حمایت و زمینه ساز ظهور باشیم.

مادر شهید در پایان سخن خود دعای عاقبت بخیری و همنشینی با شهدا را برای همه طلب کرد.

دانش آموز خبرنگار : ستایش امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار