بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از موکب فرهنگیان در ماهیدشت کرمانشاه

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از موکب فرهنگیان و دانش‌آموزان جهادی استان مستقر در ماهیدشت کرمانشاه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از موکب فرهنگیان در ماهیدشت کرمانشاه

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه دو تن از معاونین این اداره کل از بخش های مختلف موکب فرهنگیان و دانش آموزان جهادی استان مستقر در ورودی ماهیدشت کرمانشاه بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن خداقوت به عوامل اجرایی موکب، خدمات به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مصداق کاملی از ترویج روحیه ایثار و فداکاری و معنویت و نیز انس با اهل بیت(ع) دانست.

در بازدید فوق، ابوالفضل منوچهری زاده از مسئولان موکب فرهنگیان و دانش آموزان جهادی قم، گزارشی از خدمات ارائه شده به زائران ارائه کرد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این بازدید حضور داشت.

موکب مردمی دانش آموزان و فرهنگیان جهادی قم با حدود 30 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان قم به همراه جمعی از افراد محلی، در 20 کیلومتری مسیر کرمانشاه به مهران، ورودی ماهیداشت به ارائه خدماتی شامل پذیرایی و میان وعده، میوه و آب میوه، اسکان، طبخ و توزیع نان محلی، توزیع بسته های فرهنگی و دیگر خدمات پرداخته است.

فعالیت موکب فوق تا روز سه شنبه 29 شهریور ادامه دارد و علاقمندانی که تمایل به مشارکت در خدمت رسانی به این موکب و زائران اربعین دارند، می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5047061079303984 و یا شماره شبای
530610000004001001473930IR نزد بانک شهر به نام ابوالفضل منوچهری زاده و دو تن از همکاران، واریز کنند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار