به روز رسانی می‌شود

روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ سرلک با شکست آغاز کرد

تهران (پانا) - مسابقات اوزان 57، 74 و 92 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 13 امروز در شهر بلگراد صربستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ سرلک با شکست آغاز کرد

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 مغلوب وان هو زو از چین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا رفت.

وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا را مغلوب کرد. امامی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مقابل و آرمان آندروسی از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

امامی در این مرحله با نتیجه 8 بر 4 توران بایراموف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله به مصاف کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا می رود.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه می کند. جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با قاسم پور روبرو نخواهد شد.

فاسم‌‌پور در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد ادلان ویسخانوف از فرانسه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 2 احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار