بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد 

اصفهان (پانا) - بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کتابخانه‌ای در مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری 3 مرکز و حضور شرکت‌کنندگان، قصه‌گویان و داوران برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۳۰۹۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد 

سهیلا سامع، کارشناس فرهنگی و مدیر مرکز مجتمع در گفت وگو با پانا گفت: «بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی است که جشنواره بین المللی آن در آذرماه همزمان با شب یلدا برگزار می شود. ما یک جشنواره کتابخوانی قصه گویی و یک جشنواره استانی داریم. امروز جشنواره قصه گویی کتابخانه ای با همکاری سه مرکز مجتمع، مرکز شماره 2 و 10 برگزار شد.»

زهرا ترابی، مدیر مرکز شماره 10 نیز گفت: «برنامه ها و جشنواره های قصه گویی هر سال در کانون برگزار می شود و با توجه به اهدافی که دارد بچه ها را ترغیب می کنیم تا در این جشنواره ها شرکت کنند. یکی از اهداف مهم کانون پرورش فکری برای این برنامه تشویق اعضا به قصه گویی و زنده نگه داشتن سنت ها و آیین هاست و اینکه بچه ها بیانشان قوی شود و اعتماد به نفسشان را هم تقویت کنند که اینها از اهداف جانبی جشنواره است.»

وی افزود: «جشنواره قصه گویی امسال در شهریور آغاز شد و قرار شد در هر مرکز مربی ها افراد علاقه‌مند را جمع‌آوری کرده و با آنها تمریناتی داشته باشند و بعد از آمادگی و انجام مراحل پایشی انجام شود. در جشنواره ای که هم اکنون برگزار شد، بچه ها در حضور داوران قصه گفتند و قصه هایشان برای مرحله استانی انتخاب شد که 9 تا11 مهرماه برگزار خواهد شد. جشنواره قصه گویی به چندین بخش تقسیم می شود از جمله ملی، آیینی، پادکست، سنتی و 90 ثانیه ای که مخاطب خاص خودشان را دارد.

دانش آموز خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار