تولید و اشتغال در هنرستان آفرینش مبارکه

اصفهان (پانا) - کارکنان و دانش‌آموزان هنرستان آفرینش شهرستان مبارکه در راستای اهداف پروژه مهر و پیرو شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) لباس فرم مدارس را تولید کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید و اشتغال در هنرستان آفرینش مبارکه

کارکنان و دانش‌آموزان هنرستان آفرینش این شهرستان پیرو تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اقدام به تولید ۱۸۰ دست لباس فرم و ۱۰۰۰ عدد مقنعه کرده‌اند و این اقدام شایسته توانسته ضمن تولید و اشتغال‌آفرینی، فرم مورد نیاز تعداد قابل‌ توجهی از دانش‌آموزان شهرستان مبارکه را با قیمت مناسب تأمین کند.

فرماندار مبارکه در این‌ خصوص گفت: ما باید با توجه‌ به شعار سال و تحریم‌های اعمال شده، با تکیه‌ بر دانش و خلاقیت دانش‌آموزان و در راستای اعتلای ایرانی آباد بدون نیاز به کشورهای بیگانه کوشا باشیم و به استفاده بهینه از پتانسیل دانش‌آموزان خلاق، طراح و ایده‌پرداز در شهرستان بپردازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه ضمن حمایت و تقدیر از فعالیت صورت‌گرفته در این هنرستان، اظهار کرد: دستیابی به آرمان‌های توسعه پایدار کشور، جایگاه شایسته‌ای در عرصه اقتصاد برای کشور فراهم می‌کند که تنها از طریق توسعه و گسترش کارآفرینی امکان‌پذیر است.

جباری ادامه داد: کارآفرینی مهم‌ترین منبع نوآوری، اشتغال‌زایی و توسعه است و توسعه کارآفرینی رشد اقتصادی را افزایش داده و اثرات مثبتی مانند بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر، افزایش اشتغال در جامعه خواهد داشت؛ در حقیقت کارآفرینی نه‌تنها به‌عنوان یک نیروی محرکه و سازنده اقتصادی، بلکه در بعدی گسترده‌تر بلکه به عنوان عامل پویای اجتماعی مورد توجه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه افزود: سایر دستگاه‌هایی که در خصوص تولید و اشتغال‌زایی می‌تواند در هنرستان‌ها و رشته‌های فنی، آموزش و پرورش را یاری داده تا بتوانیم گام‌های مؤثری در خصوص ایجاد اشتغال و کارآفرینی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار