رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهارستان دو :

هدف از برگزاری دوره‌‌های آموزشی هلال احمر، آماده‌‌سازی داوطلبان در شرایط سخت است

بهارستان دو(پانا)- رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ بهارستان، هدف از اجرای دوره‌های آموزشی هلال‌احمر، را ارتقاء سطح علمی، آگاهی شرکت‌کنندگان وآماده‌سازی آنان برای مقابله در شرایط سخت زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری دوره‌‌های آموزشی هلال احمر، آماده‌‌سازی داوطلبان در شرایط سخت است

این پایگاه همزمان با فرا رسیدن دهه فجر فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و از مهمترین اقدامات این تیم تازه تاسیس بهارستان مشارکت در عملیات سیل فیروزکوه و امام زاده داود بود.

محمد سلطانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بهارستان در برگزاری دوره‌های آموزشی بیان کرد: تمامی دوره‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر برای داوطلبان علاقمند حضور در این دوره‌ها کاملا رایگان است.

وی با اشاره به آموزش‌های تخصصی در هلال‌احمر افزود: اجرای کلاس‌ها در بازه‌ زمانی محدویتی ندارد. آموزش‌هادرمقطع کمک‌های اولیه به پایان نمی‌رسند و متقاضیان درصورت ادامه‌ی همکاری به دوره‌های پیشرفته‌تر؛ امداد و نجات، دوره پیش بیمارستانی راه خواهند یافت و درصورت موفقیت در آزمون گواهینامه مربوط به دوره اعطا می‌شود.

سلطانی از استقبال جوانان این منطقه خبر داد و تشریح کرد: تاکنون حضور 380 شرکت‌کننده خواهر و 180 شرکت‌کننده برادر در این دوره ثبت نام و آموزش‌ها را فرا گرفته‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهارستان، افزود: در مدارس دوره‌های اول متوسطه در کانون‌های دانش‌آموزی، آموزش کمک‌های اولیه را در قالب طرح دادرس(دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) در راستای تحقق اهداف کانون‌های هلال‌احمر در مدارس آموزش می‌بینند. علاقمندانی که در رده‌های سنی بالای ۱۵ سال هستند می‌توانند در دوره‌ها همکاری کنند و رده‌های سنی زیر ۱۵ سال در بخش کانون‌های دانش آموزی عضو می‌شوند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری دوره‌ها هلال احمر ارتقای توانمندی علمی اعضا و تمرین فعالیت‌های گروهی به منظور آمادگی در روزهای سخت دانست. و بابرگزاری طرح دادرس درمدارس دانش‌آموزان بیشتری جذب مجموعه‌ی جمعیت هلال‌احمر می‌شوند.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه بدرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار