معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

مراکز دارالقرآن مکان مناسبی برای فعالیت‌های قرآنی در طول سال تحصیلی و ایام تابستان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اشاره به نقش مراکز دارالقرآن به‌عنوان مأمن فعالیت‌های قرآنی در طول سال تحصیلی و ایام تابستان از استقبال و حضور بی نظیر بیش از 1500 دانش‌آموزدر فعالیت‌های متنوع قرآنی، هنری، علمی، ورزشی و... تابستانی، یازده مرکز دارالقران الکریم استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز دارالقرآن مکان مناسبی برای فعالیت‌های قرآنی در طول سال تحصیلی و ایام تابستان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری اجرایی برنامه‌هایمتنوع و متناسب با نیازهای ویژه دانش‌آموزان با حضور پرشور دانش‌آموزان در مراکز دارالقرآن الکریم استان خبر داد.

وی افزود : مراکز دارالقران الکریم استان، امسال نیز پربارتر از سال های گذشته با برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های قرآنی از قبیل حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، احکام ، علمی، هنری و همچنین اردوهای زیارتی و تفریحی در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان برگزار که مورد استقبال دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به این فعالیت‌ها قرار گرفت.

دهنوی در ادامه، تربیت نسل‌های قرآنی را به عنوان مهم‌ترین مأموریت این نهاد برای نهادینه شدن سبک زندگی و فرهنگ غنی اسلامی در بین آینده‌سازان دانست و بیان کرد: فرهنگ ما فرهنگی دینی، اسلامی و هدف دین ما نیز تربیت انسان‌های متدین، بااخلاق و مسئولیت پذیر است و مراکز دارالقرآن نیز درکنار مدارس، بهترین مکان برای آماده سازی این آینده سازان هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راستای عملیاتی نمودن سیاست‌های ستاد پروژه مهر خاطر نشان کرد: 11مرکز دارالقران الکریم استان نیز با آماده سازی و تجهیز و کیفیت بخشیدن به آموزش‌های قرآنی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای شروع سال تحصیلی جدید درراستای پرورش نسل‌های آینده و مجهز کردن آنان به تعلیم و تربیت متعالی گام بر خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار