بیانیه دانش‌آموز‌ خبرنگاران پانا ‌علیه خبرنگارکُشی صهیونیست‌ها‌

تهران (پانا) - دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران در بیانیه‌ای، جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی علیه خبرنگاران فلسطینی را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموز‌ خبرنگاران پانا ‌علیه خبرنگارکُشی صهیونیست‌ها‌

به‌دنبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران آزادی‌خواه فلسطینی، دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران ضمن اعلام برائت از جنایات این رژیم، بیانیه‌ای صادر کردند؛

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ

گمان مبر که خدا، از آنچه ظالمان انجام می‌دهند، غافل است.»

خبرنگاران، همواره ثابت کرده‌اند که تیغ قلم به مراتب برنده‌تر و کاری‌تر از تیغ شمشیر است؛ آنان که با سلاح دوربین و قلم، مجاهدانه به مصاف زور و تزویر می‌روند در حالی که می‌دانند در منطق وحشیانه رژیم خونخوار صهیونیستی، سزای حق‌طلبی و آزادی بیان، جز مرگ نیست.

در روزگاری که طالبان و مدعیان آزادی بیان، سر در لاک خود فرو برده‌اند و در برابر جنایات و ظلم تشنگان قدرت، سکوت پیشه کرده‌اند، خبرنگاران فلسطینی شجاعانه پا به عرصه جهاد گذاشتند و روایت مظلومیت مردمان بی‌دفاع این دیار را در گوش جهان فرو بردند.

بدیهی است که این روایت‌ها به کام رژیم غاصب، خوش نمی‌آید و راویان حق و حقیقت را به مسلخ مرگ می‌کشاند؛ چراکه تنها همین روایت‌هاست که می‌تواند چهره پلید این رژیم منحوس را آشکار کند و سکوت آزادی‌خواهان جهان را بشکند.

شهادت یک خبرنگار حقیقت‌طلب فلسطینی در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، رویداد تازه‌ای نیست؛ این از ویژگی‌های بارز رژیم بزدل صهیونیستی است که هرگاه عرصه را برای ظلم‌پراکنی تنگ می‌بینند، موانع خود را ناجوانمردانه از میان برمی‌دارند؛ حال آنکه در دنیای امروز، اصلی‌ترین مانع در برابر ظلم تشنگان قدرت، سلاح قلم خبرنگاران آزاده است.

شهادت «نضال اغباریه»، این خبرنگار آزادی‌خواه فلسطینی، ننگی است که همانند جنایات دیگر رژیم صهیونسیتی، هرگز از تارک سیاه این رژیم خونخوار پاک نخواهد شد و سرکردگان قدرت‌طلب رژیم صهیونسیتی یقین بدانند که با این کشتارها و جنایات، جوشش برپایی عدل در ما نخواهد خشکید و خون امثال این خبرنگار آزادی‌خواه، جوهر قلم ما را برای رویایی با تزویر، پررنگ‌تر خواهد کرد.

اینک ما دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی علیه خبرنگاران فلسطینی را محکوم کرده و پیمان‌ می‌بندیم که همواره راویان حق و حقیقت خواهیم بود و در این راه از عتاب هیچ ظالمی هراسی نخواهیم داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار