مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

سازمان دانش‌آموزی فارس با تفکر انقلابی و تحولی در چهلواره دوم انقلاب مشغول فعالیت است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، با ابراز رضایت از فعالیت‌ جهادی سازمان دانش‌آموزی در فارس، گفت سازمان دانش‌آموزی استان فارس با یک تفکر بسیجی و یک رویکرد انقلابی در چهلواره دوم انقلاب مشغول اجرای برنامه‌ها و تدوین برنامه‌های راهبردی است. 

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی فارس با تفکر انقلابی و تحولی در چهلواره دوم انقلاب مشغول فعالیت است

محمد خلیل عسکری امروز در دیدار با اعضای سازمان دانش‌آموزی فارس، گفت: خوشحالیم که سازمان دانش‌آموزی با یک رویکرد انقلابی در مسیر خود رو به جلو در حرکت است که سرمایه اجتماعی را بالا برده است.

وی با تاکید بر اینکه محور کار آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، گفت: محور کار هم در آموزش و پرورش و هم در سازمان دانش‌آموزی، مدرسه و دانش‌آموز است و ضروری است تا سازمان دانش‌آموزی برنامه‌هایی را برای شروع سال تحصیلی جدید برمبنای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کند.

وی ادامه داد: انتظار است تا در راستای تقویت هویت ملی در دانش‌آموزان یه معرفی چهره‌های شاخص و ارزشمند در جامعه بپردازیم تا بتوانیم با الگوسازی برای دانش آموزان آنان را با نمادهای هویتی خود آشنا کنیم.

عسکری در ادامه ضمن تجلیل از سازمان دانش آموزی جهت برگزاری اردوهای مبتنی بر گردشگری رویداد حمایت خود را از تقویت سبک نوین اردوهای بوم گردی سازمان اعلام کرد.

عسکری با اشاره به میزبانی فارس در اجلاسیه سراسری نماز گفت: در سال تحصیلی جدید و در هفته دوم مهر ماه، مانور سراسری با حضور انبوه دانش‌آموزان در مصلای نماز جمعه برگزار می‌کنیم که سازمان دانش آموزی در این مسیر نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

وی بهره‌مندی از فضای اربعین حسینی را یک فرصت تربیتی برشمرد و افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های اثرگذار ویژه جاماندگان پیاده‌روی اربعین مأموریت مهمی خواهد بود که باید در این مسیر ایفای نقش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار