در آستانه اربعین حسینی

همایش آشنایی والدین با نوآوری‌های قرآنی در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - همایش آشنایی والدین و فرزندان با نوآوری‌ها و بازی‌های قرآنی ویژه خانواده‌های تحت تکفل موسسه ایتام استان قم در آستانه اربعینی حسینی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش آشنایی والدین با نوآوری‌های قرآنی در قم برگزار می‌شود

همایش آشنایی والدین و فرزندان با نوآوری‌ها و بازی‌های قرآنی و گرامیداشت شهدای قرآنی کربلا، ویژه خانواده‌های تحت تکفل موسسه ایتام استان قم در آستانه اربعین حسینی در محل موسسه واقع در خیابان آیت الله طالقانی(آذر) برگزار می شود.

این همایش، روز سه‌شنبه 15 شهریور از ساعت 9 صبح با اجرای «رزیتا دغلاوی نژاد» و فخرالدین علیزاده با نام هنری عمو فخار مهربان برگزار می شود.

در همایش فوق، مادران و جمعی از دانش آموزان ایتام استان قم حضور خواهند داشت و رونمایی از نمایشنامه بازی‌های قرآنی بخش‌هایی از این همایش آموزشی قرآنی خواهد بود.

رزیتا دغلاوی‌نژاد با نام هنری خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون، مجری برتر و مشهور برنامه های کودک و نوجوان، دوبلور و گوینده، شاعر و نویسنده، مشاور و روانشناس و مدرس برنامه های قرآنی و مدرس کلاس‌های هنری در رده سنی کودک و نوجوان از جمله کلاس‌های دوبله، گویندگی، بازیگری و مجری‌گری کودک، فن بیان و سخنوری، داور بین‌المللی مسابقات هنری کودک و نوجوان و بسیاری از زمینه‌های هنری، فرهنگی و علمی دیگر است.

همچنین مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی کانون فرهنگی شهید فهمیده نیز روز چهارشنبه 16 شهریور با حضور رزیتا دغلاوی نژاد در محل کانون واقع در منطقه فرهنگیان برگزار می شود.

دانش آموزان خبرنگار: سید ایلیا حجازی حسینی، محمدرضا محسنی سیف آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار