مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان:

گروه دختران استان چهارمحال و بختیاری منظم و منسجم بودند

اردل(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، تیم اعزامی استان چهارمحال و بختیاری به اردوی ملی قطبی را تیمی با برنامه، منسجم و منظم ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
گروه دختران استان چهارمحال و بختیاری منظم و منسجم بودند

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پانا استان چهارمحال و بختیاری اعزامی به اردوی قطبی گفت : گروه دختران استان چهارمحال و بختیاری بسیار منظم و منسجم و برنامه ریزی شده در همه فعالیت ها شرکت کردند و یکی از پرچم های افتخاری که این گروه کسب کرد، پرچم دیانت و معنویت، بودکه در راس همه پرچمها قرار داشت.

رحمتی در ادامه در رابطه با شرایط اردو گفت: الحمدلله وضعیت اردو خوب بود اما در مقایسه با سال های گذشته متفاوت برگزار شد و به خاطر وضعیت کرونا دانش آموزان می‌بایست شرایط سختی برای تمرین فعالیت های آموزشی تحمل کنند اما با این حال وضعیت اردو بسیار خوب بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در توصیف اردو گفت: اردو در مدت زمان ۵ روز در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان و با حضور حدود ۲۴۰ نفر گروه دختران و گروه پسران که قبل از آنها بودند برگزار شد و ما میزبان استان های اصفهان، بوشهر، فارس ، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد ، یزد و کرمان بودیم و الحمدلله دانش آموزان پس از اینکه آموزش های لازم را در مدرسه دیدند، در اینجا برای تمرین و تکرار و هماهنگی بیشتر در فعالیت‌های آموزشی شرکت کردند.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار