مخبر:

می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، گفت کار و جریان جهادی توسط مقام معظم رهبری از این منطقه شروع شد و این یکی از افتخارات خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد

محمد مخبر، امروز یکشنبه ۱۳ شهریور در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، هم امکانات طبیعی هم زیرساخت‌هایی که بعد از انقلاب در این استان اتفاق افتاده، این ظرفیت را ایجاد کرده است.

وی افزود: در خراسان جنوبی ظرفیت اینکه مشکلات استان حل شود، وجود دارد و از قبل برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز انجام شده است.

معاون اول رئیس‌جمهوری بیان کرد: استاندار خراسان جنوبی با شدت و حدت این مسأله را دنبال می‌کند و امیدواریم سرمایه‌گذاری‌هایی شکل گیرد که بتوان خراسان جنوبی را به استانی برخوردار تبدیل کرد و این اتفاق می‌افتد.

اجلاسیه ملی جهادگران امروز ۱۳ شهریور همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسوولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور یافتند. مخبر برای تصور در این اجلاسیه وارد خراسان جنوبی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار