افتتاح پروژه های بهداشتی، درمانی شهرستان فردوس

بیرجند (پانا) -‌ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه اجلاسیه ملی جهادگران عنوان کرد‌ همزمان با برگزاری این اجلاسیه و حضور گروه‌های جهادی در شهرستان فردوس، 6 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 412 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه های بهداشتی، درمانی شهرستان فردوس

سید‌محمد موسوی میرزائی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این آیین با اشاره به افتتاح مجتمع دندانپزشکی کودکان امام علی (ع) با زیربنای 700 متر مربع و در 2 طبقه اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 1390 آغاز و طی یک سال گذشته با یک کار جهادی با انجام 50 درصد باقیمانده عملیات فیزیکی و تامین کامل تجهیزات آماده ارائه خدمت به مردم شهرستان فردوس شده است.

وی با اشاره به اهدای زمین این کلینیک توسط خانواده شهیدان آرامی ادامه داد: قابلیت نصب 17 یونیت و اتاق عملی پیشرفته این مرکز را تبدیل به کلینیکی منحصر به فرد کرده است.

موسوی میرزائی گفت: افتتاح دو مرکز جامع سلامت روستای خانکوک و شهر باغستان، هنرستان بهیاری پسرانه باغشهر اسلامیه، ساختمان اورژانس روستای طاهر آباد و آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان حضرت رسول فردوس از دیگر برنامه های این اجلاسیه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به هزینه کرد 60 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح مرکز جامع سلامت خانکوک افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث گردیده و سه هزار نفر از مردم این روستا و روستاهای اطراف از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به تفاهم نامه بین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و مشارکت بنیاد برکت برای ایجاد هنرستان بهیاری پسرانه گفت: این هنرستان به عنوان تنها هنرستان پسرانه بهیاری استان با کمک شورای شهر فردوس و یکی از خیرین به نام این شهرستان با ظرفیت 15 نفر برای سال اول در باغشهر اسلامیه شروع به فعالیت کرده است.

گفتنی است همزمان با اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس 15 طرح عمرانی در حوزه های مختلف اعم از بهداشت و درمان، صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات افتتاح یا خدمات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار