همکاری مجدد جایزه بین‌المللی «عکس ۵» با موزه هنرهای معاصر

تهران (پانا) - مهدی شادی‌زاده از همکاری مجدد جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» با موزه هنرهای معاصر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری مجدد جایزه بین‌المللی «عکس ۵» با موزه هنرهای معاصر

به گزارش روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده دبیر و موسس جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» گفت: قرار است ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما مراسمی داشته باشیم که این مراسم شامل افتتاحیه، اکران مستند از عکاسان برتر جهان و نشست نقد و بررسی است.
دبیر جشنواره بین المللی «عکس ۵» در ادامه بیان کرد: ما هر سال با همکاری موزه هنرهای معاصر در سینما تک این مراسم را برگزار می کنیم که هدف ارتقای سطح عکاسی است. همچنین امسال حرفه هنرمند، سفارت ژاپن و تهران فوکا با این جشنواره در این مراسم همکاری می کنند.
وی افزود: در افتتاحیه مراسم ویژه ای داریم که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود و بعد از افتتاحیه سه مستند از الیوت ارویت، ویوین مایر و الک سوث نمایش داده می شود و بعد از هر نمایش نشست نقد و بررسی آن برگزار می شود.
این مستند ساز در پایان گفت: قرار است قبل از افتتاحیه اکران ویژه داشته باشیم که این اکران روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه سال جاری با مستند رابرت فرانک است و در نشست نقد و بررسی من، شهرام کریمی و فرانک آرتا به بررسی این مستند می پردازیم.
عوامل این جشنواره عبارتند از: مهدی شادی زاده دبیر و موسس، علیرضا شادی زاده دبیر و موسس، سیمین بایرامی مدیر هنری، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار