وزیر بهداشت در اسلامشهر:

نابرابری توزیع امکانات درمانی در تهران

اسلامشهر (پانا) - وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در اسلامشهرگفت نابرابری در توزیع امکانات درمانی در سطح تهران وجود دارد و اکثر بیمارستان‌ها در شمال تهران قرار دارند، ولی جنوب تهران از امکانات بیمارستانی کمتری برخوردار است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نابرابری توزیع امکانات درمانی  در تهران

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی با بیان اینکه سه ماه پیش هم از این بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان اسلامشهر بازدید کردیم، افزود: هم اکنون مراحل تکمیل این بیمارستان پیشرفت خوبی داشته و در تلاش هستیم تا پایان سال بتوانیم اورژانس و درمانگاه‌های آن را برای استفاده مردم اسلامشهر به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است و بهترین پزشکان و متخصصان این دانشگاه به بیمارستان اسلامشهر خواهند آمد.

عین‌اللهی با اشاره به اینکه کل بیمارستان اسلامشهر سال آینده بهره‌برداری خواهد شد، اظهارکرد: متأسفانه دچار نابرابری در توزیع امکانات درمانی در سطح تهران هستیم و اکثر بیمارستان‌ها در شمال تهران قرار دارند ولی جنوب تهران از امکانات بیمارستانی کمتری برخوردار است.

وزیر بهداشت با اشاره به این‌که بهره‌برداری از این بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی مردم اسلامشهر را برطرف خواهد کرد، تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های عدالت‌محور و محرومیت‌زدایی دولت از مناطق جنوب استان تهران چندی پیش بیمارستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی شهرری را نیز افتتاح کردیم.

در این برنامه، نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اسلامشهر و سایر مسئولان استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار