پیام تبریک رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نوشت آغاز سال تحصیلی جدید تبلور آغازی دیگر برای طی طریق حیات طیبه در فضای حرمی مدارس صالح توسط فرزندان ایرانیان مقیم خارج از کشور و ایران دوستان بومی است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مهدی فیاضی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به مدیران مدارس، معلمان، دانش آموزان و اولیای مدارس خارج از کشور تبریک گفت.

پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیران مدارس، معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی در خارج از ایران

سلام علیکم و رحمت الله

توسط رهبر عزیز انقلاب ((نوجوانان و جوانان توصیه شدند به تحصیل، تهذیب، ورزش)) تا عقل و روح و بدن آنان با تفکر و ایمان و سلامت مزین شود.

آغاز سال تحصیلی جدید تبلور آغازی دیگر برای طی طریق حیات طیبه در فضای حرمی مدارس صالح توسط فرزندان ایرانیان مقیم خارج از کشور و ایران دوستان بومی است.

در قلم شهید مطهری در کتاب انسان و ایمان آمده، علم سرعت می‌دهد و ایمان جهت، علم زیبایی عقل است و ایمان زیبایی روح ، علم عالم ساز است و ایمان انسان ساز، علم انقلاب برون است و ایمان انقلاب درون، که با تلاش معلمان و مدیران فرهیخته در سال تحصیلی جدید با تقویت علم و ایمان محصلان، شکوه هویت اسلامی- ایرانی با جذب حداکثری دانش آموزان ایرانی و ایران دوست و خودکفایی و دیپلماسی آموزشی تجلی و فروغ مدارس ایرانی خارج از کشور افزون خواهد شد.

سال تحصیلی جدید را تبریک می گویم و اوج خودشکوفایی را برای آنجنابان مسالت دارم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار