خواهران افتخارآفرین شهرستان نور در مسابقات استانی کاراته

نور (پانا) - در مسابقات استانی کاراته به میزبانی شهرستان آمل «النا رضایی» در وزن ۵۹-کیلوگرم و «ملیکا رضایی» در وزن ۵۴- کیلوگرم از شهرستان نور رتبه دوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خواهران افتخارآفرین شهرستان نور در مسابقات استانی کاراته

النا رضایی در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «از کودکی اهل ورزش و فعالیت در رشته های مختلف بودم؛ ابتدا از ژیمناستیک فعالیت خود را شروع و کم کم به رشته های شنا و رزمی علاقمند شدم و در حال حاضر در رشته ووشو به طور حرفه ای کار می‌کنم.»

وی اظهار کرد: «تابستان امسال بعد از چند سال توقف در ورزش به علت کرونا،تصمیم گرفتم با خواهرم به کلاس های دفاع شخصی برویم، من و خواهرم حدود ۲ ماه است که دررشته دفاع شخصی فعالیت می کنیم. برای این مسابقات به طور کامل آماده نشده بودیم و اصلا رشته تخصصی ما کاراته نبود و فقط پس از چند جلسه تمرین فشرده در این مسابقات شرکت کردیم.»

ملیکا رضایی بیان کرد: «با رقیب های حرفه ای مواجه شدیم که چندین سال کاراته کار بودند. ما فقط قدرت چند مشت قوی را داشتیم که آن هم باعث کسب امتیاز چندانی نشد با این حال تا آخر استقامت کردیم و تمام توان خود را به کار گرفتیم و در نهایت با عنایت خداوند موفق به کسب مقام دوم در رده وزنی خودمان شدیم.»

وی افزود: « از کسب این رتبه بسیار خرسندیم و قصد داریم این راه را ادامه بدهیم. هدف اصلی ما نشان دادن قدرت دختران ایرانی است و انشاالله قله صعود ما المپیک خواهد بود.»

در آخر النا رضایی توصیه کرد: «به هر رشته ای که علاقه دارید عاشقانه و جانانه برای رسیدن به علاقه و هدفتان کار کنید و اجازه ندهید چیزی جلودار و مانع شما شود. مبارزه کن ، مبارزه کن و باز هم‌ مبارزه کن تا پیروز شوی.»

دانش آموز خبرنگار: زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار