مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز :

تکرار پروژه مهر مانند تکرار واژه مادر همیشه تازگی دارد

خبرگزاری پانا:مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز تکرار پروژه مهر در اول سال تحصیلی را مانند تکرار کلمه مادر و برگزاری نماز در پنج وقت همیشه تازگی و دارای حال و هوای خاصی است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا صیادی در جمع شورای دبیران دبیرستان زینب کبری (س) تکرار پروژه مهر را مانند بکارگیری واژه مادر همیشه تازگی بخش دانست و گفت :هر فرد در هر سنی باشد با تلفظ واژه مادر کلی خاطرات در ذهنش تداعی می کند و از تکرار این واژه هیچ وقت خسته نمی شود و همچنین فرد مومن با برگزاری نماز در پنج نوبت و تکرار روزانه این کار مشتاق تر می شود

وی ادامه داد:واژه معلم و مدرسه نیز مانند کلمه مادر مقدس هستند چرا که فردی خاطرات دوران مدرسه و نام معلمانش را همیشه در ذهن دارد و هر دبیری به موفقیت دانش آموزانش می نازد و موفقیت دانش آموزانش را در کارنامه افتخارات دوران خدمتش ثبت می کند.

مدیریت ناحیه در این جلسه از همراهی و برنامه های سایر ادارات شهرستان تبریز برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت :تمامی مدارس ناحیه آمادگی لازم را برای بازگشایی باشکوه مدارس دارند و با تدابیر اتخاذ شده از سوی دکتر علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان در اولین روز با برنامه و کتاب های همان روز در کلاس درس حضور می یابند.

صیادی سازماندهی کلی دبیران را اقدامی بزرگ و افتخارآفرین دانست که براساس عدالت برگزار گردید و خواسته همکاران در شورای دبیران سال گذشته برآورده گردید.

وی دبیرستان زینب کبری (س) را تنها دبیرستان دونوبته ناحیه در این سال تحصیلی دانست و از تلاش برای یک نوبته سازی این آموزشگاه در سال تحصیلی آینده خبر داد.

در پایان این جلسه مدیریت ناحیه جلسات شورای معلمان را فرصت مناسبی برای خرد جمعی دانست و به سوالات فرهنگیان در خصوص مسایل مختلف از قبیل ایجاد مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ، معیارهای انتخاب دبیران ،سازماندهی و ... پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار