کسب مقام اول کشوری دو‌و‌میدانی به دانش‌آموزان نابینای البرز رسید

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی االبرز از درخشش دانش‌آموزان نابینا زهرا آقایاری و ستایش مالمیر در مسابقات دو و میدانی پرش طول خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول کشوری دو‌و‌میدانی به دانش‌آموزان نابینای البرز رسید

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز بیان کرد: دانش آموزان نابینا زهرا آقایاری و ستایش مالمیر در مسابقات دو ومیدانی که از طرف فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برگزار شده بود موفق به کسب مقام اول شدند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان پرتلاش زهرا آقایاری و ستایش مالمیر در مسابقات قهرمانی کشوری رشته دو ومیدانی ماده پرش طول مقام اول و در ماده 100 متر و 400 متر مقام دوم و سوم را کسب کردند.

کشاورز اضافه کرد: دانش آموزان تلفیقی توانمند یزدان سبزیان از مدرسه مهر ساوجبلاغ،امیرمحمد رجبی از مدرسه امام سجاد علیه السلام نظرآباد و بنیامین قربانی از مدرسه باغچه بان پسران، به اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر 21 سال راه یافتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، ضمن تبریک به دانش آموزان عزیز، خانواده محترم ایشان، مدیران و مجموعه آموزش و پرورش استثنایی و همچنین تقدیر و تشکر از همکاران توانمند و پرتلاش استان، سوره میری نژاد از مدرسه پویا و رحمان کرمی پور از مدرسه استثنایی مهر، آرزوی موفقیت بیش از پیش را برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی از خداوند متعال خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار