در گفت‌وگو با پانا:

سامان آقازمانی: یحیی برای بازی‌دادن به لوکادیا عجله کرد

پرسپولیس برای هماهنگ‌شدن نیاز به زمان دارد/ نباید باشگاه بهانه دست کسی می‌داد

تهران (پانا) - بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است یحیی گل‌محمدی برای بازی‌دادن به مهاجم هلندی‌اش عجله کرده و باید اجازه می‌داد او با شرایط بهتری فیکس می‌شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سامان آقازمانی: یحیی برای بازی‌دادن به لوکادیا عجله کرد

سامان آقازمانی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در 3 بازی ابتدایی لیگ بیست و دوم، گفت: «پرسپولیس دچار تغییرات زیادی شده و حتی کادر فنی تیم هم عوض‌ شده است. دو بازی ابتدایی با ذوب‌آهن و فولاد خوزستان هم بچه‌ها خوب بازی کردند و توپ و میدان دستشان بود. خط هافبک ما خیلی خوب توپ را به چرخش درآورد و موقعیت‌های گلزنی هم ایجاد کردیم اما نتوانستیم به‌خوبی سود ببریم و به گل برسیم. من گل نزدن‌های دو بازی اول را به‌حساب بدشانسی و عدم هماهنگی تیم می‌گذارم. به‌هرحال بعضی مواقع در فوتبال پیش می‌آید که تیمی به‌رغم برتری، به گل نمی‌رسد و پرسپولیس هم واقعاً مستحق برد در هر دو بازی بود.»

وی بابیان اینکه پرسپولیس برای رسیدن به هماهنگی به زمان نیاز دارد، افزود: «بازی با آلومینیوم خیلی سخت بود. فراموش نکنید که این تیم فینالیست جام حذفی بود و بازیکنان خوبی گرفته‌اند. این تیم در دو فصل اخیر توانسته بود، پرسپولیس را در اراک شکست دهد و اگر این بار هم موفق به این کار می‌شد، واقعاً گربه سیاه لقب می‌گرفت. اما بچه‌ها بازی خیلی خوبی انجام دادند و موفق شدند با دست‌پر از این بازی دشوار خارج شوند. ما در این بازی هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و تنها یکی را به گل تبدیل کردیم. این مشکل گلزنی امیدوارم خیلی زود حل شود تا تلاشی که بچه‌ها در طول بازی انجام می‌دهند، با بردهای مطمئن‌تری همراه باشد. البته هنوز تیم نتوانسته به هماهنگی صددرصد برسد و باید این مسائل را هم در نظر بگیریم.»

هافبک سابق سرخ‌پوشان تصریح کرد: «ما هنوز هفته سوم هستیم و تیم‌ها برای اینکه شکل واقعی خودشان را پیدا کنند به چند هفته دیگر زمان نیاز دارند. تقریباً از هفته ششم، هفتم تیم‌ها شکل می‌گیرند. خط هافبک ما هنوز ناهماهنگی‌هایی دارد. صادقی و رفیعی تازه به تیم آمده‌اند و نیاز به زمان‌دارند. البته سروش قبلاً در تیم بوده ولی هنوز نتوانسته آن‌طور که باید عملکرد مثبتی داشته باشد. او در این 3 بازی در حد خودش ظاهرنشده و امیدوارم با تمرکز و تلاش بیشتری بتواند به آمادگی کامل برسد.»

سامان آقازمانی با اشاره به بازی اول لوکادیا، گفت: «پرسپولیس نباید به یک بازیکن بسنده کند. این تیم برای اینکه زحمت بچه‌ها به ثمر بشیند، نیاز به یک بازیکن آماده دارد. لوکادیا اصلا شرایط خوبی نداشت و به نظرم یحیی برای بازی دادن به او عجله کرد. درست است او مهاجم خوبی بوده و در تیم‌های بزرگی بازی کرده است، اما حداقل باید کادر فنی برای اینکه با شرایط آشنا شود و در فرم بازی قرار بگیرد، از او در دقایق آخر استفاده می‌کرد. وقتی بازیکنی در شرایط بدنی خوبی نباشد و مربی به او بازی دهد، به‌جای بهتر شدن، آمادگی‌اش فرسایشی می‌شود و نتیجه عکس دارد. ضمن اینکه بازی دادن به بازیکن ناآماده خطر مصدومیت دارد و یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد. حامد پاکدل و مهدی عبدی فصل قبل برخی از بازی‌ها را برای ما درآورده‌اند. اگر قرار است کاوه رضایی به پرسپولیس بیاید، نباید او را زود قضاوت کنیم. شاید بتواند آنچه مربیان می‌خواهند را در تیم به سرانجام برساند. بااین‌حال حرف من چیز دیگری است. چرا تا الآن تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتوانسته مهاجم بگیرد؟ مشکل مالی و مدیریتی داشتیم؟ تیم هرسال دارد چوب این مشکل نداشتن مهاجم را می‌خورد. باشگاه نباید بهانه دست هیچ‌کسی بدهد و آن‌وقت باعث می‌شود آخر فصل حسرت بخوریم. فردا اگر تیم نتیجه نگیرد، گل محمدی اولین نفری است که می‌گوید بازیکن خوب خریدیم اما برای تیم مهاجم نگرفتند. البته بازیکن زیاد داشتن هم خوب نیست. معتقدم بین کاوه و دیاباته باید یک بازیکن را بگیرند.»

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: «پرسپولیس در این 3 بازی وقتی گل نخورده، نشان می‌دهد که در دفاع تیمی موفق بوده است. وقتی توپ از دست می‌رود، همه پشت توپ قرار می‌گیرند و دنبال بازپس‌گیری هستند. تازه با اضافه شدن پور علی گنجی وضعیت بهتر هم می‌شود. انتظار می‌رود، دربازی‌های آینده عملکرد بهتری هم داشته باشیم. بااین‌حال امیدوارم خیلی زود مشکل گلزنی تیم حل شود. ما باید بازی با فولاد را هم می‌بردیم. ما هنوز نتوانستیم موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم را به‌خوبی به گل برسانیم. باید تیم از راه‌های مختلف ایجاد فرصت گل کند. از پرتاب اوت، شروع های مجدد و سانتر از کناره ها. زمان برانکو دقیقاً تیم وقتی پشت مدافعان حریف را هدف قرار می‌داد، راحت می‌توانستیم با کات بک به گل برسیم. امیدوارم در پایان فصل تیم محبوبم پرسپولیس بتواند مقتدرانه جام را بگیرد و دل هواداران را شاد کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار