اولین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون منتشر شد

تهران (پانا) - اولین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کار علیرضا آقایی کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون منتشر شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، آقایی کارشناس مسوول کانون استان ایلام گفت: این تیزر به معرفی بخش‌های مختلف بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری می‌پردازد.

او همچنین افزود: در طراحی نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از قصه‌های مطرح و قدیمی و پوستر جشنواره کمک گرفته شده است، به‌ویژه از شخصیت‌هایی که در پوستر این دوره از جشنواره هم دیده می‌شود. در این تیزر تصاویری از قصه‌های «شازده کوچولو»، «حسن کچل» و «چوپان دروغگو» را می‌بینیم.

این جشنواره در بخش‌های‌ رقابتی، غیررقابتی و علمی برگزار می‌شود که بخش «رقابتی» آن شامل قصه‌گویی ملی، قصه‌گویی بین‌المللی، قصه‌گویی آیینی‌سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و پادکست قصه‌گویی است.

بخش «غیررقابتی» جشنواره نیز با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه، صدای زندگی است» همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار