آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه زیربنایی

بیرجند(پانا) ـ امام جمعه موقت بیرجند از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین وزارتخانه زیربنایی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه زیربنایی

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی امام جمعه موقت بیرجنددر خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که سومین روز هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش ودر مسجد جامع المهدی (عج) اقامه شد اظهار داشت: این دولت در یک سال اول فعالیت خود موفقیت‌های زیادی در ابعاد مختلف داشته است.

امام جمعه موقت بیرجند از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین وزارتخانه زیربنایی نام برد و افزود: در آموزش و پرورش دو نکته مورد غفلت قرار گرفته که شامل مهارت‌آموزی و دیگری فرهنگ تربیت اسلامی است .

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین هم آمده هر زمانی صحبت از کار فرهنگی شده عقاید درست و عفاف و حجاب مطرح می‌شود که البته این دو مساله هم بسیار مهم است اما همه فرهنگ این موارد نیست.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به نهم شهریور سالروز خروج آمریکا از افغانستان اظهار داشت: آمریکایی‌ها بعد از 20 سال اشغالگری سال گذشته با خواری و ذلت از افغانستان خارج شدند.

عبادی با بیان اینکه بالاترین نعمت در جمهوری اسلامی، استقلال است یادآور شد: یکی از نعمت‌هایی که در بین مسائل و مشکلات باید به آن توجه داشت، نعمت امنیت است.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت روز هشتم شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر افزود: غربی‌ها شعار مبارزه با تروریسم را سر می‌دهند در حالی که خود حامی تروریسم هستند و نمونه آن داعش، القاعده و سایر تروریست‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار