اعزام دانش‌آموزان عضو سازمان‌ دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به اردوی قطبی در گلستان

بجنورد (پانا) - ۲۱ نفر از دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به همراه جمعی از مدرسان و مربیان کشوری، به اردوی قطبی به میزبانی شهرستان خان ببین واقع در استان گلستان اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان عضو سازمان‌ دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به اردوی قطبی در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین بدرقه این دانش آموزان گفت: اهداف این اردو برای اعضا باید مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و متناسب با هدف گذاری های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یک فرصت تربیتی تمام ساحتی برای شما دانش آموزان عزیز باشد.

ابوالقاسم اکبری خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه شما نمایندگان قریب به 190 هزار دانش آموز خراسان شمالی هستید، افزود: این اردو، یک اردوی همه جانبه است و امیدواریم افتخارات خوبی را برای استان کسب کنید و خاطره های خوبی در اذهان شما رقم بخورد و با موفقیت و درخشش در همه حوزه‌ها و همچنین با قوت، قدرت، انگیزه، شاداب، مصمم و بانشاط و تلاشی که در پیش اردوی دو روزه مشاهده شد، در اردوی قطبی هم موفق باشید.

وی از حضور اولیا در آیین بدرقه دانش آموزان خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این بچه ها به نوعی مهارت های مختلفی را در پیش اردو کسب کرده‌اند و مهارت های لازم را هم در اردوی قطبی فرا خواهند گرفت و با دوستانی هم از سایر استان‌ها آشنا خواهند شد، بنابراین این اردوی پنج روزه، فرصت مناسبی برای درخشش فرزندان ما در همه حوزه ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی و دانش آموزان در همه حوزه ها، سرمایه های ما هستند و حضور بنده و جناب آقای عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، در این آیین به این منظور است که، مجموعه سازمان دانش آموزی استان برای ما اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با بیان تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این تشکیلات به نوعی متعلق به شهیدان رجایی و باهنر است.

محمد عقیقی با اشاره به بیان جمله ای گرانقدر و ارزشمند از شهید رجایی در رابطه با نماز، با این عنوان که به نماز نگویید کار دارم، بلکه به کار بگویید وقت نماز است، گفت: انشاالله همه شما عزیزان، به لحاظ رعایت عفاف و حجاب، الگوی سایر دانش آموزان باشید و در حوزه اخلاق و نماز با دریافت لوح افتخار به استان بازگردید.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی معاونین، کارشناسان، رؤسای شهرستان ها، مدرسان، مربیان، سرپرستان، اولیاء و رانندگان اردوی دانش آموزان اعزامی گفت: تلاش کنید با تمام توان و با رعایت اخلاق نیک در معرفی فرهنگ استان خراسان شمالی به سایر استان های شرکت کننده در اردوی قطبی تلاش کرده و سپس مهارت هایی را که در پیش اردوی دو روزه استانی آموزش دیدید به بهترین نحو اجرایی کنید.

حسین کنعانی با اشاره به اینکه امیداورم مقام های بسیار خوبی را در سطح قطب و کشور به واسطه حضور قدرتمند و مصمم شما عزیزان کسب کنیم، افزود: دانش آموزان اعزامی به این اردوی قطبی، از افراد منتخب و برگزیده همه شهرستان ها هستند.

لازم به یادآوری است، در این اردوی قطبی 5 روزه، مدیران، مدرسان، مربیان، سرپرستان و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی از استان های گلستان، مازندران، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی حضور خواهند داشت.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار