کشف سوخت قاچاق درجنوب تهران

تهران (پانا)- رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در کارگاهی در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف سوخت قاچاق درجنوب تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق به کشف یک کارگاه تغلیظ غیر مجاز سوخت در محدوده «قیصرآباد» شهرری شدند.

وی عنوان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متصدی این کارگاه با انتقال غیر مجاز سوخت به این محل و دپوی آن در تانکرهای بزرگ با استفاده از دستگاه‌های تغلیط فرآورده‌های نفتی غیر مجاز تولید می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی‌های قضائی و اعزام تیمی از کارآگاهان به این محل اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و مالک کارگاه دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند اضافه کرد: متهم در پی جویی‌های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا به شماره تلفن ۱۱۰ و با شماره این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار