رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در گفت‌وگو با پانا:

اجلاس سی‌وششم بستری برای جاری‌شدن گفتمان عدالت در رگ و ریشه خانواده بزرگ آموزش و پرورش بود

عدالت موضوع جدایی از امور آموزش و پرورش نیست بلکه پیوستی از همه برنامه‌های ما محسوب می‌شود

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور را فرصت مناسبی برای توجه ویژه به شعار راهبردی عدالت دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سی‌وششم بستری برای جاری‌شدن گفتمان عدالت در رگ و ریشه خانواده بزرگ آموزش و پرورش بود

حمیدرضا خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش بهترین فرصت را در اختیار قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی قرار داد تا موضوع مهم عدالت به عنوان یک گفتمان و شعار راهبردی دولت و وزارت آموزش و پرورش، برای حدود هزار نفر از حاضران در این اجلاس تاکید و یادآوری شود.

وی افزود: همه مدیران و روسای استانی و همکاران آنها در این اجلاس به این نکته مهم پی بردند که اگر می‌خواهیم در زمینه تحقق عدالت به نقطه مطلوب برسیم باید فکر، ذهن و نگرش خودمان را تغییر بدهیم؛ چون عدالت موضوع جدایی از امور آموزش و پرورش نیست بلکه پیوستی از همه برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ادامه داد: خدا را شاکریم که در جریان و روند اجلاس سی و ششم، جلسات خوبی با محوریت این قرارگاه داشتیم و جلسات یکی از کمیسیون‌های تخصصی در همین زمینه برگزار می‌شد.

خان‌محمدی تصریح کرد: دستورالعمل‌ها و برنامه‌های قرارگاه‌های منطقه‌ای در همین اجلاس صادر شد و همه مناطق توجیه شدند که تا قبل از مهرماه باید قرارگاه خود را آماده و فعال کنند.

وی گفت: تشکیل قرارگاه‌های منطقه‌ای به این معنا است که مدیرکل آموزش و پرورش در هر منطقه، همه مدیران و همکاران آن منطقه را برای پیاده‌سازی و تحقق عدالت فرامی‌خواند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، اجلاس سی و ششم را بستر بسیار مناسبی برای جاری ساختن شعار راهبردی و مهم عدالت در رگ و ریشه مجموعه آموزش و پرورش در سراسر کشور دانست و اظهار کرد: سال آینده انشالله گزارش‌های هر قرارگاه منطقه‌ای را پیش از برگزاری اجلاس بررسی می‌کنیم تا در زمان اجلاس بتوانیم درباره نقاط ضعف و قوت و نیز تهدیدها و فرصت‌های قرارگاه در هر منطقه بحث و تبادل نظر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار