افتتاح پروژه‌های طرقبه و شاندیز در هفته دولت

طرقبه شاندیز (پانا) -41 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان طرقبه شاندیز در هفته دولت بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه‌های طرقبه و شاندیز در هفته دولت

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، ۴۱ پروژه عمرانی، خدماتی وآموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۷۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح و کلنگ زنی می شود .

حمیدرضا ضیایی رحیمیان اعلام کرد: از این تعداد پروژه ها بیش از 272 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری متعلق به بخش خصوصی است و حدود 103میلیارد تومان شامل تسهیلات بانکی و اعتبارات دولتی است. فرماندار طرقبه شاندیز تصریح کرد: بیشتر این پروژه ها متعلق به بخش‌های آب، کشاورزی، گردشگری و صنعت بوده است که از این تعداد پروژه، ۱۸ پروژه متعلق به شهرستان طرقبه و تعداد ۲۳ پروژه متعلق به شهرستان شاندیز است .

وی همچنین ادامه داد : از جمله پروژه های شاخص شهرستان که در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شوند؛ می توان عملیات آماده سازی احداث ۳۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن در طرقبه، پایگاه اطلاع رسانی گردشگری شاندیز، آبرسانی به روستای نقندر بخش طرقبه را نام برد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار