کشف 20 میلیارد ریال انواع لوازم قاچاق یدکی و مصرفی خودرو در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 10 هزارعدد لوازم یدکی و مصرفی و بیش از 2 هزار لیتر روغن موتور وگریس خودور خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف 20 میلیارد ریال انواع لوازم قاچاق یدکی و مصرفی خودرو در تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شهر سنگ شدند.

ایشان عنوان داشت: طی بازرسی های اولیه مشاهده گردید مقادیری روغن موتور ، لاستیک ، گریس و ... در محل موجود و کالاها قاچاق و فاقد اسناد مثبته گمرکی می باشند ودر سامانه جامع تجارت ثبت نشده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل شامل ۲۳۳۹ لیتر روغن موتور ، ۱۵۹۶ عدد چسب ، ۴۰۸ لیتر گریس ، ۳۰۰ عدد شیشه شوی خودرو ، ۸۹۵۰ حلقه لاستیک انواع خودرو بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار