مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی استان تهران:

فرماندهان بسیج دانش‌آموزی، زمینه‌ساز ظهور تمدن نوین اسلامی هستند

شهرری (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی استان تهران، بسیج دانش‌آموزی را بزرگ‌ترین ظرفیت ویژه انسانی دانست و فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی را، زمینه‌ساز ظهور تمدن نوین اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهان بسیج دانش‌آموزی، زمینه‌ساز ظهور تمدن نوین اسلامی هستند

روح‌الله عرب، مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی استان تهران در افتتاحیه برنامه «یاوران ولایت» که در راستای توانمندسازی فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز در راستای برگزاری افتتاحیه طرح "یاوران ولایت"، با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، گرد هم جمع شدیم؛ از این رو عنوان این طرح به یاوران ولایت مزین شده که حجت را بر ما تمام کرده است.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزانی که عنوان فرماندهان واحد‌های بسیج دانش‌آموزی را به خود گرفته و برگزیده شدند، به عنوان سربازان و یاوران ولایت نقشی کلیدی در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند.

عرب، بسیج دانش‌آموزی را ظرفیت ویژه انسانی دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان بسیجی امروز آینده‌سازان فردای این مرز و بوم هستند و آینده نظام انقلاب در دستان آنان نهاده خواهد شد، چشم امید نظام و انقلاب به نسل جوان بسیجی باانگیزه و پرنشاطی است که قرار است پرچم این ملت را بر فراز آسمان موفقیت‌ها به احتراز درآورد.

وی تصریح کرد: حال بر دوش یکایک شما دانش‌آموزان فرمانده واحد دانش‌آموزی، باری نهاده شده تا در سطح مدارس به عنوان یک فرمانده بسیج، بتوانید در یک مجموعه‌ای که همانند خودتان دانش‌آموز هستند، سکان راهبری را برعهده گرفته و در این راستا پیش روید؛ بنابراین شما به عنوان سربازان ولایت، زمینه‌سازان ظهور ولایت و تمدن نوین اسلامی هستید.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار